Peter kom inte undan..

Igår var det Peters tur att få denna hemska magsjuka men han verkar ha haft en lättare version än jag men beror väl på hur mottaglig man är och vi vet ju att jag har en rätt så stor infektionsrisk så är väl ganska mottaglig för magsjuka huvva det smittar ju som bara den. Nåja han verkar må bättre idag, jag har varit ute på promenad med Cilla.

Vi har även premiärcyklat idag och Herman har fått åka i sin nya cykelstol :) Han verkar trivas där sen har vi gungat här ute på gården och visat pappa hur mycket herman älskar att gunga... han tjöt av skratt ha ha ha han verkligen älskar det :)

Har varit och handlat lite mat inför denna valborg som inte blir att göra något speciellt vi ska bara vara hemma och krya på oss.. Inatt trodde jag att jag fick tillbaka denna hemska sjuka för mådde jätte illa, var dålig i magen och fick feberfrossa men nu under dagen har det varit bättre och jag har kunnat äta igen. Var nog bara för att jag hade ätit riktig mat igår för första gången sedan jag fick magsjuka. Men det blir väl bättre, förhoppningsvis snart för jag är less på dessa sjukor.

Herman han har bara bajsat och varit lite gnällig så hoppas det inte blir värre än så att han slipper kräkas och sådant, nåja det kanske inte är så intressant att veta hur våra magar mår... ha ha ha.

Så blir ingen majbrasa för oss vi ska stanna hemma och bli friska, vill inte gå och smitta ner alla heller känns lite taskigt :) men vi kan nog få det riktigt mysigt här hemma, är ju länge sedan vi varit hemma allihopa och bara myst eftersom jag och Herman varit på Gotland så länge... :) Nåja ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0