Vilken pärs!!

Hoja har haft världens magkattar heeela helgen fick även 38 graders feber så igår blev jag skickad till sahlgrenska igen till avdelning 21 så dom kunde kolla upp att det inte var något annat än magkattar som jag fått av medicinerna. Det visade sig att det inte var något dom trodde först det handlade om gallsten men det hittade dom inte då dom gjorde ul... så det var ju tur, nu ska jag åka tillbaka till högsbo där Peter och Herman väntar på mig. Ska bli skönt att få sova i samma rum som dom inatt.

Är helt slut, taxin är jätte försenad och jag somnar snart för kunde inte sova inatt när jag delade rum med tre andra karlar, vilket två av dom snarkade väldigt högt och en annan pratade i sömnen... ha ha ha ja tur att man får dela rum med sin älsklingar igen.

Jag är iaf mot bättringsväg... jag har inte spytt på hela dagen så hoppas det håller i sig har även fått i mig lite mat jag som inte ätit på tre dgar, gick ner ett kilo per dygn, nåja när matlusten kommer går jag väl upp dubbelt så mycket.
Nåja hoppas dom kommer snart, är sååå trött, nåja nu vet ni varför jag inte skrivit på ett tag har legat helt däckad i sängen... hoppas jag får sova gott inatt så jag kan gosa och mysa med herman i massor imorgon.

Nåja ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Ida Sandin

Hej! Oj vad man varit orolig när du inte updaterat bloggen på ett tag, bra att det inte var något allvarligare än magkatarr. Hoppas verkligen att du får vara frisk nu! Kommer ni att få åka hem nästa helg om du får en nolla denna vecka? Massor av kramar! //Ida

2008-09-29 @ 21:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0