Sambo igen!!

Ja nu får vi äntligen leva samboliv igen, jag och Peter har inte bott med varandra sedan Herman föddes men nu har vi flyttat till högsbo rehabilliteringshem för transplanterade och här ska Herman och Peter få bo med mig så jag får sova med min son för första gången i hans liv. Det ska bli så mysigt att vi får vara här och tillsammans dygnet runt. Allt verkar bra här, Peter får till och med mat här... personalen är snälla, det är inte lika mycket undersökningar på sahlgrenska och man känner sig mera fri... så det kommer nog bli bra!!

Igår gjorde jag min biopsi den visade då en nolla, jippie... det var ju tur det, annars hade jag inte fått flytta till högsbo idag... Den här biopsin var värre än den första, jag fick mycket extraslag, pulsen gick upp och det var riktigt obehagligt men när dom var klara gick pulsen ner till det normala igen.

Sen har det hänt lite mera saker sen sist jag skrev, i förrgår skulle jag, Peter och Herman till johannesvillan och vi gick lite för fort... eller jag däremot ansträngde mig lite för mycket så jag fick hjärtklappningar och pulsen var uppe som högst i 150 sen gick den ner till 130 och där var den i flera timmar sen när läkarna bestämt sig för att söva ner mig och ge en stöt så mitt hjärta skulle börja pumpa rätt, då slog mitt hjärta över av sig själv till min normala puls.
Ja det är tydligen vanligt att det blir så där och absolut inget farligt. Men det är obehagligt när man ligger där med så hög puls. Det är mer än hälften som blivit hjärttransplanterade som får sådana där hjärtklappningar i början, det är inget ovanligt. Så det var iaf skönt att höra.

Nåja nu har vi glömt det och gått vidare, nu är vi på högsbo och här ska jag bli ännu friskare så vi snart får komma hem, nu låter det som att vi får komma hem om 2-3 veckor, nåja vi får se det är ju olika bud hela tiden... nä nu ska jag vila jag är sååå trött, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Lena M

HejHanna och Peter! Härligt att ni får vara sambos igen, jag förstår att det har varit jobbigt att inte få sova med lille Herman och Peter. Många kramar till er alla från mig.

2008-09-05 @ 19:32:30
Postat av: Anonym

2008-09-05 @ 23:15:24
Postat av: Mamma Eini och storasyster Minna

2008-09-05 @ 23:20:05
Postat av: Mamma Eini och storasyster Minna

Hej älsklingen!



Vi







































































Vi älskar dig och vet att det kommer att gå bra. Nu firar vi Minnas födelsedag och om en månad drygt firar vi din, Vi ses då hjärtat!

















2008-09-05 @ 23:37:33
Postat av: Emilia

Vad skönt hanna att ni får bo alla tillsammans nu, och att du äntligen får sova med Herman!

Vi får hålla tummarna att ni snart får komma hem till byn. Ta hand om er! kram

2008-09-06 @ 08:20:16
Postat av: Lena

Hej gumman. Vad skönt att ni får bo tillsammans, äntligen! Jag håller tummarna för fler "nollor" så du får komma hem =)

2008-09-06 @ 08:27:35
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Va skönt att ni får bo tillsammans nu, äntligen! Jag säger som Lena, hoppas på fler nollor så att du snart får komma hem! :)

2008-09-06 @ 10:22:19
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej hjärtat! Skönt att du bara får nollor på biopsin så ni får bo med varandra & snart får komma hem :)kramar i massor.

2008-09-06 @ 10:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0