Nollad igen!!!

Japp det blev en nolla igen, hääärligt, så biopsin gick bra eller själva undersökningen är ju inte kul min puls gick som vanligt upp väldigt mycket när dom tar bitar från mitt hjärta så nästa gång ska dom försöka med en längre tång och se om det hjälper för min kammare är tydligen väldigt känslig, det är inge farligt och det är vanligt att det blir så men det är ju obehagligt för mig. Men hoppas det blir bättre nästa gång!!

Dom två senaste dagarna har vi haft fullt upp, i Torsdags var jag ju på biopsi när jag kom tillbaka var det redan dags för lunch, sen vilade jag och sedan tog jag och Peter och Herman en promenad på 800 meter det var härligt!! Idag ska vi vara ute i massor för här skiner solen, vi ska sitta på en parkbänk och äta glass. Det verkar inte bli allt för kallt heller, hääärligt!!

Igår var jag på läkarbesök Peter och Herman följde med och vi åkte taxi dit och tillbaka och Herman älskade att sitta i bilbarnstolen han var sååå tyst hela vägen. Han gillar att åka bil!! Läkaren hade inte mycket att säga inga ändringar med mediciner och fortfarande ser allt bra ut det verkar stabilt!! Så det var ju skönt att höra, jag ska träna och röra mig mera och inte vara så stel var hennes råd när det gällde min nacke. Nåja igår när vi var tillbaka så tränade jag hos sjukgymnasten i en timme, det blev riktigt tungt men det var härligt, mycket kondition och styrka blev det... sen hann vi inte med promenad igår men därför tar vi många idag.

Min kompis Erika var hit igår och hälsade på, det var sååå roligt att träffa henne, man hade mycket att prata om oxå var det kul att hon fick se lilla Herman. Det var jätte skoj!!

För övrigt lyfter jag Herman nu och det går jätte bra, jag får inte alls ont. Först efteråt men det har ju sjukgymnasten sagt att det inte gör något. För då är det ju bara träningsvärk vilket är bra. Så inatt behövde inte Peter stiga upp jag tog upp Herman själv matade han böt blöja osv, jo Peter steg upp en gång när Herman skulle tillbaka till vagnen då fick han lyfta dit han för det var så långt att gå vill ju inte snubbla med han.MIn balans är ännu inte den bästa speciellt inte på natten men det kommer, det är det jag tränar upp!! Så nu har han oxå fått sova lite mera, Peter alltså snart slipper han stiga upp överhuvudtaget ha ha ha :) det är sååå kul när jag kan göra saker för min son nu är jag verkligen en mamma.... inte en sjuk mamma utan en som orkar det mesta för min son, det är härligt!!
Nåja idag är det en ny dag med nya tag, känner mig positiv och hoppas hoppas syster och barnen kommer hit nästa helg, vi saknar er sååå mycket och Herman saknar sina älskade kusiner ;) Ha det bäst, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Härligt med en nolla igen :)

2008-09-13 @ 19:12:54
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Emilia

Va skönt med nolla igen!! alltid lika kul o läsa den blogg hanna o se hur allt går framåt :)

2008-09-14 @ 09:40:19
Postat av: Lisa

grattis till nollan igen :)

2008-09-14 @ 19:37:25
Postat av: Sofie

Grattis till nollan :)



Jag vet att du kommer fixa det här...du är så stark Hanna! En riktigt supertjej/supermamma :)



Massa kramar!

2008-09-15 @ 18:47:18
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0