Läkar och föräldrabesök

Nu är min mamma och pappa här över helgen, dom kom igår kväll. Det är så roligt att ha dom här. Vi ska gå och handla mat och laga egen middag idag här på Högsbo. Det blir Tacos, så som jag har längtat efter det. Fast med lite mindre grönsaker eftersom jag inte får äta färska grönsaker som inte går att skala.

Igår var det biopsiundersökning och jag fick n nolla igen. Eftersom jag hade gjort undersökningen så fick jag inte träna så jag och Herman och Peter gick till torget och hämtade Thaimat. Det var gott men väldigt starkt. 

Och idag har jag varit på läkarbesök. Det blev lite ändringar med mediciner annars är allt som vanligt. Doktorn sa att jag får åka hem nästa fredag och komma tillbaka två veckor senare och göra den sjätte biopsin. Fast det beror ju på om vad nästa biopsi visar, är det inte en nolla så åker vi ju inte hem. Det ska i alla fall bli skönt att få träffa Cilla så som man har längtat efter henne.Sen lär vi ju befinna oss mycket i Sangis.

Jag lyckades få Herman att skratta högt igår, det var så mysigt att höra. Han är så go och glad.


Imorgon ska vi till Botaniska Trädgården om vädret tillåter, äta gott å bara vara ute. Ska bli kul att se hur det ser ut där när dom pratat om det hela sommaren.


Ha det fint kram kram

Kommentarer
Postat av: Ida Sandin

Hej Hanna! Vad härligt om du kan få åka hem snart! Kan bara föreställa mig hur less du måste vara på sjukhusmiljö och att inte kunna ha en riktig vardag. Hoppas du får åka hem snart, synd bara att du måste tillbaka till Gbg för att göra undersökningen. Förra helgen var jag och Alex i Sangis och då fick vi hälsa på lilla Alicia, hon var jättesöt och lugn (lika lugn som sin pappa ;-). Kramar, Ida

2008-09-19 @ 15:45:02
Postat av: Lena

Jag är så glad att du mår så bra. Vad kul att läsa att du nog får komma hem i nästa vecka. Vi saknar dig här i Norrland ;)

2008-09-19 @ 17:10:19
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Alina

Gör gärna sextestet som finns i min blogg:) Ha det bra! Kramar

2008-09-19 @ 17:12:51
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad härligt go och glad han ser ut =)

2008-09-19 @ 17:16:33
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Hanna

Va roligt att du får komma hem nästa vecka! :)

2008-09-19 @ 18:36:46
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Sofie

Härligt att du får åka hem i nästa vecka. Då får jag hoppas att jag kan komma på besök på söndag :)



Vilken underbar bild du fick på Herman...mitt i skrattet :)



Kram kram

2008-09-19 @ 19:36:41
URL: http://ontheinside.bloggsida.se/
Postat av: Lisa

Vad härligt att du får komma hem nästa vecka! då ses vi kanske, om du kommer vara hemma i byn, tänkte åka upp en sväng till helgen. många kramar.

2008-09-20 @ 08:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0