Hård träning!!

Här tränas det för fullt, har varit med på gympa idag sedan cyklade jag hos sjukgymnasten det gick jätte bra. Och i eftermiddags tog jag en promenad med Peter och Herman det var riktigt härligt att komma ut man kände att man behövde det. Nacken börjar kännas lite bättre men den är fortfarande stel, men jag hoppas det ger med sig snart.

Idag har jag även lyft Herman upp från sängen för första gången och det gjorde inte ont. Så nu får jag börja lyfta lite smått ska kanske inte bära omkring på honom så mycket i början utan hålla han korta stunder eller sitta ner med honom. Men jag kan iaf lyfta upp honom det är ju toppen. Hääärligt att man gör framsteg!!

Igår var jag oxå ute på en promenad med sjukgymnasten, det gick jätte bra vi gick 800 meter och jag går helt utan rullator nu, det känns toppen. Jag gick upp för alla trappor till denna avdelning det är på andra våningen så blir en del trappsteg men det var bara kul att se att man orkade det.

Idag har det inte hänt så mycket mer vi har tagit det lugnt, myst med Herman osv. Imorgon är det dags för biopsi igen, hoja jag gillar inte dom undersökningarna men det måste ju göras. Nåja det går säkert bra!! Nä nu ska jag dela mina mediciner sen blir det att kolla idol och äta kvällsmat!! Fast jag äter hela tiden så har jag lyckats gå ner närmare 20 kilo sen förlossningen, inte illa :) men det är nog för att jag håller på att bli frisk nu orkar kroppen äntligen rensa bort alla extra kilon och all vätska som jag hade mina ben var som bly men det är ju inte konstigt när man har ett hjärta som pumpar så dåligt eller hade :)
Nåja ni får ha det så bra, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Lina

Å vad jag blir glad när jag läser din blogg. kommer du ihåg hanna att du och jag var och promenerade förra hösten vid den här tiden, när jag hade spåt mig, och pia sa att någon i min omgivning kommer få en pojke. de var du, de var som jag gissade.

har tänkt på dig i massor, och skrattat åt allt vi gjort, Jennifer berättade här en dag att du och jag har sjungt till henne när hon fyllde år, och att hon blev helt scockad av att vi kom eftersom att jag knapt kände henne då. sen träffade jag honom som vi brukar skratta så mycke åt, du vet han med den där kvasten som skrämde dig i källaren, hoj vad roligt de var!nå men saknar dig, hoppas du orkar höra av dig någongång. massor av kramar till dig.

2008-09-10 @ 21:35:16
Postat av: Malin

Hejsan Hanna!

Kul att höra om alla dina framsteg:) Hoppas att biopsin imorgon går bra, ska hålla tummarna för dig!Måste oxå säga att din lille prins bara blir sötare och sötare för varje bild man ser, vilket ju är lite lustigt eftersom han var sockersöt redan från start...!!!

Krya på dig, Massor av kramar från Malin med familj

2008-09-11 @ 19:36:49
Postat av: storasyster

Hjälp vad jag saknar dig! :(

Kram

2008-09-11 @ 21:03:47
URL: http://mammaminna.wordpress.com
Postat av: storasyster

Hjälp vad jag saknar dig! :(

Kram

2008-09-11 @ 21:04:21
URL: http://mammaminna.wordpress.com
Postat av: Kitti

Uppdaterad! ;)

2008-09-12 @ 20:34:33
URL: http://mkitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0