Första natten!!!

Har sovit första natten med Herman nu, eller han sov i sin vagn och jag i min säng och Peter i sin, eftersom sjukhussängarna är så smala så vågar jag inte sova med Herman tänk skulle han ramla ner skulle aldrig förlåta mig själv. Men iaf när han vaknade på natten så låg han i min säng bredvid mig och jag matade han det var så mysigt, han vaknade en gång vid 3 tiden sedan sov han från 4 till halv åtta... och somnade nio på kvällen vilket underbart barn eller hur? ;)

Idag har jag haft huvudvärk i princip nästan hela dagen, det har regnat ute så kanske har lite med det att göra och att jag vaknat till och från under natten... men nu har värken börjat släppa och det känns mycket bättre. NU är Eva och Bengt här i Göteborg så dom har varit här idag, eller Peter och Bengt har varit på stan och Eva har varit här med mig och Herman. Det är kul att dom är här, skönt med lite avlastning för än är man ju inte helt frisk men på god väg att bli och det blir bättre för varje dag som går och jag blir starkare. Men längtar så tills jag kan lyfta Herman helt själv då blir allt mycket enklare men det kommer.

Ikväll händer inte mycket känner på mig att Herman kommer vara vaken länge nu för han vaknade nyss har sovit från sex tills nu... så han lär inte somna förrän tio kanske :) men det gör inget då får vi gosa med han... nu är det dags för kvällsmat och sedan ska jag ta mina mediciner. NU måste jag gå, ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: systeryster

vad mysigt det låter för er gumman.Men kom ihåg att vila oxå, huvudvärken kan ju bero på att du känner dig lite spänd och orolig.. Du har tagit ett stort steg från sahlgrenska till högsbo nu.:)Kram kram!

2008-09-06 @ 21:03:59
URL: http://mammaminna.wordpress.com
Postat av: Marie

Åh.. .vad roligt att se bilden på dig i johannesvillan och att du orkat gå ända dit redan nu. Det glädjer mig. Du skall veta att vi följer dina framsteg här hemifrån.

((( kramar )))

2008-09-08 @ 09:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0