Dåliga nyheter!!

Fick just höra dåliga nyheter, vi får inte åka hem imorgon... har ej fått svar från biopsin än så det beror inte på den utan det beror på att en läkare trodde att jag hade gjort alla sex biopsier idag så han ville inte släppa iväg mig imorgon eftersom det bara var den femte biopsin... självklart blir man ju besviken men vad ska man göra, det är bara till att gilla läget det har jag ju försökt med hela sommaren och det funkar ju rätt så bra :) Nåja förhoppningsvis åker vi hem nästa fredag... vi kan ju alltid hoppas att det är en nolla då på torsdag annars blir vi ju kvar ännu längre!!

Tur iaf att Peter och Herman är här annars hade det varit ännu jobbigare... men jag som sett fram emot så mycket att få träffa cilla... nåja det får jag förhoppningsvis om en vecka, en vecka ska vi väl klara av när vi klarat av 11 veckor på sjukhus.

Har gjort biopsi undersökning idag så vi får väl se vad det visar denna gång... idag var det inte alls kul, inte för att det brukar vara det men dom hittade inte kärlet så dom höll på länge tills dom hittade rätt... ont gjorde det och det gör det nu efteråt oxå... usch usch!! Nåja det går väl över. Extraslagen var som vanligt dom kom när dom var där och petade men så fort dom tagit en bit från hjärtat så var det över... fick även se bitarna idag, gud vad små dom var... kändes häftigt att se man kan knappt fatta att det är från mitt hjärta :)

Idag blir en lugn dag, tar väl en promenad till affären senare och så... känner mig helt slut har inte sovit bra inatt eftersom jag var tvungen dricka en massa innan biopsi undersökningen och då var jag tvungen att göra det på natten eftersom man inte får dricka något eller äta något fyra timmar innan.

Nä nu ska jag gå och mysa med Herman, ha det fint... kram kram!!!

Kommentarer
Postat av: syrran

Det känns inte så nu men En vecka går fort! Snart får du träffa cilla, hon kommer bli alldeles galen av lycka när ni kommer hem! Kram kram

2008-09-25 @ 17:50:20
URL: http://mammaminna.wordpress.com
Postat av: Lisa & Sigrid

gud så trist att du inte får åka hem, nu när du sett fram emot det..men det är ju bara en vecka kvar tills ni får åka & tiden går fort. Du är en riktig kämpe, Hanna & du ser så pigg ut på de senaste bilderna :) Många kramar från oss.

2008-09-25 @ 17:53:30
Postat av: Lena

Trist att ni inte fick åka hem denna helg. Men nästa helg är inte långt bort =) Jag håller tummarna för en nolla även på denna biopsi. Tänker på dig.

2008-09-25 @ 17:59:41
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Hanna

1 vecka går fort! Håll ut :) Kram

2008-09-25 @ 23:15:01
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Tessah

tråkigt att du inte kunde åka hem i fredags.

Men en vecka till går snabbt!



Är de okey annars?



Kramisar

2008-09-27 @ 21:46:00
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Cecilia Eriksson

Du gör det så bra Hanna, vilken kämpe du är! Jag följer dig och läser din blogg =) Snart får du komma hem igen, kramar från mig!

2008-09-28 @ 20:43:30
Postat av: Astronauten

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en snygg och hipp mobiltelefon när du röstar :)

2008-09-28 @ 20:46:10
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0