Botaniska trädgården!!

Idag har vi varit till botaniska trädgården, jag, Peter, Herman, mamma och pappa. Jag åkte taxi dit fram och tillbaka för orkar än inte gå sååå långt men gick ju en massa där borta i trädgården och uppförsbackar var det ju oxå men det är bra träning, det behöver jag :) Jag är inte alls så trött nu efteråt det var riktigt härligt och vädret var på topp i solen var det riktigt varmt... hääärligt nästan som sommar :) Vi åt en god lunch där och kollade på alla blommor och mös på rejält det var toppen och Herman var så lugn och snäll hela tiden han är världens goaste unge, älska så :)
    

Ikväll ska vi laga middag här i träningsköket, det blir entrecote med klyftpotatis och rödvinsås... mmm så gott, igår lagade vi tacos och det var oxå riktigt gott. Jag som längtat så efter tacos var mätt heeela kvällen kommer nog bli samma sak idag oxå man är ju fortfarande mätt från lunchen ha ha ha... men det blir ju så, får nog bli en sen middag!!


Inatt har Herman sovit jääätte bra han vaknade första gången halv sex på morgonen, alltså förstå vilken unge vi har ha ha ha helt underbar, han sov från nio på kvällen till halv sex på morgonen... ja det är himla otroligt, vilken tur vi haft att få en sådan snäll pojke ;) men även om han vaknar vid två en natt så är han för det lika snäll för han vaknar alltid med ett leende våran glada kille :)


Sötis ;)

Så vi har en jätte bra helg, nu känns det som att man börjar bli sitt vanliga jag... orkar mera osv, men fortfarande kan jag känna mig trött och yr helt plötsligt men det är ju inte konstigt. Arbetsterapeuterna säger att det kan hålla i sig länge när man gjort en sådan stor operation som jag gjort det beror på att man legat i en hjärt och lungmaskin man är inte riktigt sig själv efter en sådan operation men det kommer tillbaka och det märker jag!!
Imorgon åker mamma och pappa hem, då kommer mest troligt min kompis sofie och hälsar, så vi har besök lite titt som tätt här men det är bara kul för då går tiden fortare :)

Nä nu ska jag lägga in bilder på pixbox om jag hinner :) ha det fint, kram kram!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej kusin. Hur mår du?:) Hörde att ni nog får fara hem nästa vecka. Vad roligt :) Hur mår lilla Herman då? Han är en riktig söting :) Kram Helena

2008-09-20 @ 16:40:51
URL: http://helena89.blogg.se/
Postat av: Ida Pella

Han är så fin lillkillen :) Tänker på er i massor! Stora kramen!

2008-09-22 @ 17:58:54
URL: http://idafryser.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0