5930 gram!!!

Idag har barnmorskan varit hit till oss på högsbo eftersom jag skulle få vara med när Herman skulle vägas, pga min infektionsrisk så fick jag inte åka dit till bvc alltså så hon var så snäll och kom hit... det var ju kul för det var ju första gången jag fick vara med och se när han vägdes och han hade gått upp. Han följer sin kurva bra, nu väger han hela 5930 gram herregud vad stor han börjar bli... tiden går verkligen fort, han är ju redan 11 veckor!!

Vi har även varit till slottskogen idag på förmiddagen, vi åkte taxi dit och tillbaka och Herman var så snäll och lugn i bilen, han var snäll hela tiden knappt gråtit någonting bara lite när han blev hungrig men det gick ju över när han fick mat...han är sååå go våran kille.
Det var riktigt härligt att komma ut, vi var ute hela förmiddagen och tittade på fåglar och sälar sååå härligt var det, jag blev som ett barn på nytt... Peter fick skratta åt mig när jag blev alldeles till mig av att se änder simma i vattnet... ha ha ha ha kanske ett tecken på att man legat för länge inomhus ;) Men nu börjar det bli slut på det... är ju så skönt att vara ute det mår man ju bäst av och Herman är ju så lätt att ha med sig!!
   

Nu vaknade våran lillkille, han sitter i min famn och vill vara med det är så kul när han börjar vara mera  vaken och man kan busa med han och få respons det är så mysigt :)

Imorgon är det dags för biopsi igen sedan imorgonkväll får vi veta om vi får åka hem eller inte det beror ju på vad biopsin visar, vi hoppas på en nolla :) Ska bli så mysigt att få träffa Cilla men även om det nu skulle vara en avstötning så blir vi inte så länge kvar här... endast en vecka till så det ska vi väl klara vi har ju klarat näst intill hela sommaren :) 

Ikväll ska vi se premiären av oskyldigt dömd, micke persbrandt är ju med och självklart måste man då börja följa den serien... till och med peter är ju intresserad av att se den serien och vi följer även serien som gick igår kl 21 på fyran Maria Wern - främmande fågel den verkar riktigt bra, jag gillar sådana kriminalserier eller vad man ska kalla det :)

Nu ska jag lägga in bilder på pixbox, ha det fint... kram kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0