Vitt på marken!!

Nu är snön här, det har den ju varit några dagar nu. Är så härligt när det knastrar under fötterna när man är ute och går och jag har märkt att det är superlätt att skjutsa barnvagnen på snön iaf nu när det inte är så mycket snö. Kanske inte tycker det är lika lätt i Januari när dom inte har hunnit ploga vägarna ha ha ha :)

Igår gick Peter på bio, jag och Herman var hemma och mys. Han börjar bli van att det är mamma som lägger honom nu så får se om han går med på att pappa gör det nästa gång :) Ikväll har jag oxå lagt honom för Peter är och spelar innebandy. Men det är så mysigt att lägga honom, det gör jag mer än gärna och jag har inte så stor lust att vara borta från min lilla kille tycker jag har varit borta nog mycket från honom. Så nu vill jag ta igen allt jag missat!!!

Idag har vi varit ute på byn och gjort en massa ärenden. Fick äntligen ut mina mediciner så det är nu fixat och fick mig en ny internetdosa vilket behövdes!!! Jag och Herman har varit ute på en promenad i det fina solskenet sen har vi mest tagit det lugnt resten av dagen försökt plocka lite här, tycker det är saker överallt!!!

Imorgon måste jag till vårdcentralen igen och ta ett blodprov som dom missade att ta i onsdags så jag ska dit nån gång på morgonen. Gör bort det så fort som möjligt eftersom jag inte får ta mina mediciner innan provet. Sen ska vi handla inför helgen, jag ska äntligen köpa godis har inte ätit det på hela veckan gud vad duktig jag varit och har inte ens ätit nå fikabröd. Så nu förtjänar jag lite godis till helgen ;)

Nä nu måste jag gå och ta mina mediciner, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Syrran

klart du förtjänar lite godis!!! Hoppas hoppas vilma blir frisk snart och att du får en nolla så ni verkligen kan komma hit!!! Kram!!!!

2008-11-06 @ 23:37:42
URL: http://mammaminna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0