Planerar!!!

Idag har jag och Peter planerat för vårat framtida bröllop vi har nu bestämt datum men jag tänker inte avslöja datumet än väntar tills jag skickat inbjudningarna och det gör vi nog först i Januari nån gång måste fixa till inbjudningskorten vi har gjort ett första exemplar idag även skrivit ner alla som vi vill bjuda det blev 130 stycken med vuxna och barn. Men vi får ju se om alla vill komma, kan ju iaf avslöja att det blir till sommaren!!!

Eftersom vi gått igenom en sådan här stor grej tillsammans borde vi ju klara det mesta tillsammans här i livet så därför känns det som att vi vill fira det med släkt och vänner!! Allt blir mycket lättare som gift speciellt när man har barn!!!

Idag har jag varit och tagit prover på vårdcentralen sen har vi haft besök av Katta och Lilly. Herman bara ler åt Lilly han tycker det är så kul med andra barn. Vi har även varit till konsum en sväng och handlat godis det är ju äntligen fredag :) Nu ska vi laga tacos och sedan ska vi mysa för resten av kvällen!!!

Igår kom vi hem till nya lägenheten, det är jääätte fint här mycket mysigare än den gamla. Jag trivs mycket bättre här och det bästa är ju att det är på bottenplan!!! Så enkelt med barnvagn och allt.

Ikväll ska jag mest troligt ladda upp bilderna från gotland iaf på datorn kan inte ladda mer på pixbox denna månad har laddat ner för mycket bilder där men funderar på att bli premiummedlem eftersom jag har en tendens till att ladda ner väldigt mycket bilder det blir ju så när man tar mycket kort på sin lilla ögonsten ;) Men lägger kanske upp några bilder här på bloggen iaf så ni får se från gotland :)

Till Ida S: Vad kul att du tycker jag skriver fint, själv vet man ju inte sådant man märker inte av det :) Ska du fira jul i sangis?? Vi ska till sangis på annandagen och blir där över nyår oxå vore roligt att ses är som ett väldigt bra tag sen nu, du måste ju få träffa Herman oxå :)

Ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: johanna

åhhh vad kul med bröllop!!! =)

2008-11-21 @ 18:56:45
URL: http://misseveything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0