Lussebak!!!

Idag har vi bakat lussekatter här hemma, dom blev nästan lika goda som dom vi gjorde på Gotland med barnen och mormor. Herman tyckte det såg jätte spännande ut när jag knådade degen det var precis som att han ville göra det själv :)





Så nu har vi äntligen något att bjuda på när det kommer folk på besök!! Inte ofta det händer, ha ha ha, fast jag brukar gilla att baka men orken har ju inte direkt funnits all min tid och ork har gått till Herman men nu börjar den komma igen det hääärligt!!!

Herman sover så gott så ute i vagnen nu, han älskar att sova ute i vagnen då kan han sova flera timmar i sträck. Inatt sov han bättre men han började klaga lite vid tre tiden fast somnade om efter ett tag. Hans kinder verkar ha blivit lite bättre den där salvan funkar jätte bra. Hans medicin verkar hjälpa för han har varit på jätte bra humör idag hoppas det fortsätter så för är sååå tråkigt när man märker att han är besvärad och har ont.

Jag har varit hos sjukgymnasten idag, fått ett frikort så jag kan gå till gymmet på sjukhuset och träna precis när jag vill. Det känns bra ska sätta igång nu för i februari ska det göras arbetsekg på mig. Hoppas det går bra då, men det gör det nog. Jag blir ju piggare för varje dag som går så i februari är jag förhoppningsvis ännu piggare och friskare :)

Sen har jag julklappsångest, har inte köpt en enda julklapp och kom ihåg att det är med denna lön man borde köpa dom om man inte springer i sista minuten den 20 dec. Jag har helt glömt bort julen och allt som hör till men det är ju inte så konstigt eftersom man haft så mycket annat att tänka på. Men det ordnar sig det är ju bara en bagatell :)

Vi ska iaf julpynta på Fredag, jag längtar sååå mycket till dess för det blir alltid så mysigt när man bytt till julgardiner och pyntat med tomtar och troll :) Nu ska jag gå och kolla lite tv, sen blir det att börja med maten. Ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Vilma sa; åh vad söt han är, när hon Såg bilden på Herman.

Vem? skojade jag, menar du Peter? oj vad arg hon blev, haha.;)

kram på er

2008-11-26 @ 17:19:26
URL: http://mammaminna.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0