Hoppas!!

Jag håller alla tummar för att det blir en nolla igen på torsdag för då åker vi till Gotland på lördag, ska bli såååå roligt att få träffa syster och barnen som jag har saknat er, vi sågs sist när jag var i Göteborg på sjukhus men det känns knappt som att jag kan räkna det för jag var så sjuk då att jag inte var den Hanna som jag brukar vara. Det här känns som att det var sist vi sågs och det var i Juni:

 
 



Då kände jag mig ännu som den gamla vanliga Hanna som jag är nu igen, men hade ju då några extra kilon bärandes och blev trött väldigt fort och andfådd men trodde det berodde på graviditeten men det var nog hjärtat som spökade. Men denna dag kände jag mig oerhört pigg kom jag ihåg, jag var med barnen hela dagen och vi var till kalix och grattade kusin Helena som hade tagit studenten och roligt hade vi. Vi var även på williams skolavslutning i sangis skola och herman han låg i magen och guppade och lyssnade på när William sjöng på avslutningen och kände Vilmas klappar på magen :)
Ja snart ses vi, hoppas vi!!! Kram kram älskade syster och barnen!!!


Kommentarer
Postat av: syrran!

Visst var du sjuk i Juli, men under alla slangar och all trötthet var du ändå våran älskade Hanna! Men vi är så glada att du är friskare och orkar komma hit, vad kul det ska bli!!!!!! :) Se till att få en nolla, så ska vi se till att inte bli sjuka innan ni kommer hit! Kram

2008-11-11 @ 14:16:00
URL: http://mammaminna.wordpress.com
Postat av: Johanna

du har blivit utmanad, kolla min blogg

2008-11-13 @ 12:39:05
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0