Hemma i Pajala!!

Nu är vi hemma i Pajala igen, vi kom hit igår. Före det var vi och handlade på ICA MAXI i Happis, så nu är kylen välfylld :) Helgen i Sangis har bara varit bra, i Lördags var jag och Herman ute på promenad och sedan åkte vi allihopa till Happis för att köpa en barnmatstol till Herman. Den är jääätte fin och han trivs redan i den :) Vi gick på min morfars och min morbrors grav och tände ljus. Vi åkte även till Kalix och tände ljus på min farbror Peters grav som dog vid tjugoett års ålder i samma sjukdom som jag haft i somras. Tände även ljus på min systerdotters grav lilla Emma Gloria som vi aldrig fick träffa, hon dog i min systers mage när hon var i nionde månaden. Det var en tuff tid, är det någon som är stark så är det min älskade syster yster!!!

Så igår när vi kom hem tog vi det bara lugnt för idag har vi haft fullt upp. Jag har varit till sjukgymnasten, tränat nere på gymmet på sjukan, det gick jätte bra. Cyklade och tränade en massa styrka!! Sedan hade vi återbesök med föräldragruppen det var roligt att träffa alla igen och se allas bebisar. Herman blev blyg för dom andra bebisarna han är ju inte så van vid bebisar än. Men det måste bli bättre med det nu :) Sen har vi tagit det lugnt här hemma myst på i massor och nu sover Herman så gott så, det gör nog jag oxå väldigt snart :)

Imorgon måste jag ringa till sahlgrenska och höra hur jag ska göra när jag ska hämta ut mer mediciner är inte helt införstådd på det... har absolut inte slut än men för att det inte ska bli panik sedan så är det bra att hämta ut i god tid, så tänkte fixa det imorgon. Även boka tid till provtagning som jag ska ta på onsdag och även boka en tid till herman på bvc för vägning och mätning. Så blir det väl att vi går ut på promenad så Herman får sova i sin älskade vagn :)

Nåja nu ska jag gå och lägga mig framför tvn ett tag sen blir det sängen, ha det fint... kram kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0