Vecka 29!!

Då är man i vecka 29, tiden bara rinner iväg och det har jag nog för mig att jag sagt förrut :) Nu har jag äntligen lagt in dom nya magbilderna på datorn så här har ni dom:
 
Där är jag i vecka 29 (28+1) dom är tagna i Fredags... Visst har den vuxit och kanske som fått en annan form,... så roligt men tänk att den lär bli större den blir ju det för varje dag som går ha ha ha :)
Annars så verkar bebisen må bra den sparkar och boxas i massor i min mage ibland vänder den på sig så hela magen rör sig och ibland får den hicka så hela magen guppar det är sååå mysigt, jag längtar så tills vi får träffa dig!!!

I helgen är det rätt lugnt förutom att jag jobbar och sliter för fullt, hoja vad jag är less nu, det känns som att jag gnäller hela tiden men det är ju för att jag svettas konstant det är varmt ute och till råga på det så sliter man på med jobbet då blir det ännu svettigare, kan knappt sova om nätterna för att jag svettas så och tänk varmare lär det bli... ha ha ha nåja då är jag ju ledig iaf!! Nåja bara denna dag sen är jag ledig imorgon och sen har jag endast tre dagar kvar att jobba sen blir jag ledig länge... hääärligt, jag längtar så!!!

Valborg var toppen vi var hos Jenny och Johan och grillade korv och hade en egen majbrasa nere vid älven det var sååå mysigt som det alltid är, men varmt ha ha ha men det var skönt man slapp frysa detta år förra året frös jag som bara den minns jag :)
Nu ska jag äta lite frukost sen ska jag och min älskling iväg och handla innan jag börjar jobbet sen blir det inte så mycket mer... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj vilken mage du fått nu! Inte länge kvar nu :) Va spännande!!

2008-05-04 @ 10:40:03
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0