Första dagen...

Första dagen av min långa ledighet från jobbet och den börjar med att solen skiner när man stiger upp kan det bli bättre?? Nä jag tror inte det eller jo det kan det, ska nog göra en tårta idag för att fira att jag slutat jobba för ett bra tag, så bjuder väl hit Peters familj det blir nog en jordgubbstårta :)
Det kändes bra att sluta jobba igår, för denna vecka har varit tung har haft så ont av sammandragningar och foglossningar (igen) jag som trodde mina foglossningar gått över men denna vecka kom dom tillbaka... men jag hoppas det blir bättre nu när jag får vara hemma om dagarna och bara tänka på mig själv och det ska jag göra oxå :)

Inatt har jag knappt kunnat sova eller vaknade vid två och låg vaken i två timmar hade så ont av sammandragningar... hoja hoppas det inte tänker hålla på så här ända till bebisen kommer ut det är ju iaf två månader kvar nåja det är ju iaf helt klart värt det lite ont skadar väl inte när man tänker på hur förlossningen kommer att känna ;)

Men annars är allt bra nu känns det toppen, jag är jätte hungrig så blir till att gå och äta nå frukost och väcka min älskling och Cilla, alltså våran hund är en sjusovare ha ha ha hon sover längre än oss ibland hon älskar att sova... men det är ju bra man behöver inte gå ut med henne sju på morgonen eller när vi är hos mamma och pappa då vaknar hon alltid jätte tidigt och vill ut men det är nog för att hon vill ner till Säpo hon gillar ju han så mycket :)

Annars så händer det inte så mycket idag, vi ska göra Pastasallad, mums så gott... och det blir väl att vi går ut en sväng på byn med Cilla, kanske kollar fotboll eller nåt... äter en mjukglass ;) Sen blir det körslaget ikväll som den norrbottning man är så hejar man ju såklart på brolle, hoppas dom vinner!!!
Nåja nu ska jag äta frukost, ha det fint... kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0