Less!!!

Gud vad jag är less denna sjukdom den verkar ju aldrig avta, nåja febern har iaf gått ner med pencillinkuren men min hals lika jävlig fortfarande har ingen röst, hostar konstant (hostar så mycket att jag får ont i hela magen och huvudet och halsen), snuvar och har jääätte svårt att andas så jag befinner mig mest här hemma försöker att inte prata allt för mycket måste ju vila rösten så den nån gång kommer tillbaka tänk om jag blir stum? Ja det är ju nästan så man börjar undra när det nu hållt på längre än en vecka.

Det är alltså marknad här i Pajala i helgen, men inte har jag orkat mig ut där. Det lär jag nog inte göra heller, jag blir nog kvar här hemma med min onda hals och mitt hostande. Jag kan ju såklart inte låta bli att fundera över hur våran lilla pojke mår när jag hostar och så, fast doktorn sa att barnet inte påverkas av det men eftersom jag får ont i magen av att ha hostat så mycket så börjar man ju undra om barnet blir påverkad, men bm sa ju att det är träningsvärk i magen för att man hostar så mycket ens muskler är inte så tränade ;) Jag ska ju igen till bm på måndag så då får jag ju se hur våran lilla pojke mår... skönt att man får gå dit ofta nu när man blev så här sjuk, men blir det inte bättre vet jag inte hur jag ska stå ut, kan ju knappt prata, orkar ingenting känner mig sååå handikappad.

Nåja nu ska jag sluta klaga, har iaf känt våran lilla kille sparka idag så det gjorde mig lite lugnare men den sparkar inte alls lika mycket nu som innan jag blev sjuk den kanske är rädd för mina hostningar men det är iaf tur att den sparkar då och då, så vet man att den lever där inne... åååh vad jag längtar till vi får träffa honom. Ska bli sååå mysigt!! Nåja nu ska jag gå och vila, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Inte behöver du oroa dig Hanna :) Jag var också helt öm i magen då jag hostade, hostar ännu. Men inte lika mycket nu, så det håller nog på att gå över hoppas jag :) Det är ju träningsvärk! Och att du inte känner lill gossen sparka lika mycket är ju för att han är ju i princip redo att komma ut nu, o det är jätte trångt i magen, den kan ju inte röra sig lika fritt nå mer :) Hoppas bara du hinner bli frisk innan allt sätter igång, så du orkar krysta!! ;) Kraaam

2008-07-05 @ 17:37:59
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jo det är sant, men iaf. Den börjar ge med sig, har inte alls lika mycket hosta nå mer, fast jag hostar lite grand ännu. Tror den är borta snart :) Joo det går rätt bra att andas, så länge jag inte ligger på rygg, eller halvvägs ligger på rygg. Men annars går det super :) Din bebis kommer ju snart, så du slipper ju det där när som helst ju :) Okej, vilka söta namn. Vi har några tjejnamn, Linnea, Lina, Alva o Wilma. Men det lutar åt Wilma :) Och Hampus om det blir en pojke, vi har inte kommit på något mer pojknamn, haha. Så vi får väl se vad det blir, kan ju bli något helt annat :) Kram

2008-07-06 @ 18:33:24
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Lena

Ni är mer än välkomna på besök. Nu har vi ju äntligen kommit i ordning här så man slipper snubbla över en massa kartonger. Förstår att du inte orkade kika förbi sist, att vara sjuk är inte skoj. Föreställningarna går bra, men det börjar kännas i kroppen att man hållt på ett tag nu. Husrenoveringen går bra, vi har äntligen fått klart i badrummet. Puh.

2008-07-07 @ 12:15:10
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Lena

Grattis än en gång till lilla Herman. Tänk så passande att han har namnsdag redan imorgon ;)

2008-07-11 @ 08:49:13
URL: http://zpray.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej,



en liten Lena-fågel skvallrade om att det blev en Herman. Man får gratulera så himla mycket!



Kram Anna Tornberg

2008-07-11 @ 08:58:28
Postat av: Tessah

ÅÅÅ har han kommit ut nu? hur gick det??

Grattis!!! :)

2008-07-12 @ 16:58:33
URL: http://tessah.blogg.se/
Postat av: Hanna

Grattis till lillpojken! Jag hörde att han hade kommit med akut kejsarsnitt, gick allt bra?! Söt han var, såg på webbisar :) KRAM!

2008-07-13 @ 20:01:57
URL: http://wildbee.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh ser att pojken kommit nu.... Grattis.... =)

2008-07-15 @ 10:08:16
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Mia

Flaggan på topp det blev en snopp =) Grattis! Fick höra i lördags när jag var på sommarfesten hos Pella. Hoppas allt gick bra!!!! Kram

2008-07-15 @ 10:41:13
URL: http://mayapiraya.blogg.se/
Postat av: Malin & Milla

Grattis grattis till lillkillen! Hoppas allt gick bra och att ni alla tre mår fint!

2008-07-15 @ 20:41:49
Postat av: Angelika

Hej och ett STORT grattis till söt grabben! Började undra varför du aldrig var inne på Fl ;) Hoppas allt är bra och att du får vila dig lite.. Kram på er!

2008-07-20 @ 21:45:13
URL: http://angelpuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0