Vilken Lycka!!!

Nu har vi äntligen fått se våran lilla krabat som simmar på där inne i min mage, allt såg bra ut alla fingrar och tår verkar sitta på rätt plats och inga missbildningar syntes så jag pustade verkligen ut blev alldeles rörd när våran bebis dök upp på skärmen allt blev så verkligt att det faktiskt finns en liten människa där inne i mig som är våran, bara våran och den simmade på rejält där inne vred och hade sig hela tiden.
Ja det var så härligt att se att jag började skratta, blev så rörd att jag skrattade så magen skumpade hela tiden ha ha ha men försökte hålla mig för när jag skrattade såg man ju knappt något alltså när inte magen var stilla :) Men det var så skönt att se att den verkade må bra och faktiskt så slog hjärtat och den finns på riktigt :)

Läkaren var jätte snäll och hade verkligen förståelse för att vi varit oroliga och han märkte nog att min värsta oro lade sig när bebisen dök upp på skärmen. Det var en så stor lycka hur stor ska inte lyckan bli då den kommer ut till oss jag tror det är svårt att förstå men jag kan tänka mig att det blir en himla stor lycka ;)

Vi fick ju komma tidigare på ul eftersom jag varit med om två mf så vi ska dit igen om ca tre veckor på "ett riktigt ul" då dom konstaterar exakt datum för förlossning men han trodde att det skulle bli kring 21 juli inte så mycket skillnad. Men ska bli skönt att få komma dit igen om tre veckor för att kolla att allt fortfarande är bra och att den växer bra. Ska ringa till bm imorgon och be dom boka in en ny tid till mig så då får vi se när vi får kolla på vårat lilla hjärta nästa gång :) Längtar redan!!

Idag har vi alltså haft fullt upp är ju 14 mil till gällivare så tog en tid att köra dit och en tid att köra hem, Cilla har varit med Bengt hela dagen, tur att han var ledig annars hade vi måsta ha med henne i bilen och det som var så kallt. Så det var skönt, cilla blev glad när vi hämtade henne och nu ligger hon här och värmer mina fötter. Har just kommit hem från Jenny och Johan har varit och tittat på en barnvagn som vi ska köpa av dom, ska bli kul. Den var jätte fin så det blir nog så att vi köper den men inte gör vi det än får vänta ett tag :)
Nu har Peter farit iväg och tränat så jag och Cilla ska lägga oss och mysa i soffan är helt slut efter denna dag med en massa nya intryck och händelser :) Imorgon är jag ledig då ska jag se till att städa här och fixa lite. Sen blir det att jobba hela helgen, så blir inte så mycket annat i helg än jobb och slöa lite framför tvn :)
Nåja ni får ha det så bra, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Malin & Milla

Grattis till det lilla livet! :) Fick ni några bilder eller blir det nästa gång? Vem hade ni som läkare?

2008-01-23 @ 20:35:49
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Malin & Milla

Ni hade iaf ingen tysk läkare? Det ska ni vara glada för.. Usch! =)

2008-01-24 @ 10:40:03
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Malin & Milla

okej! Va bra :) haha! Den har hon fått av sin faster. Tror de skickat in den och fått den tryckt nånstans i finland.

2008-01-24 @ 12:51:20
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Emilia

Hej! Vad roligt att de lilla pyret mår bra där inne i magen. :D allt måste ju känans helt underbart!! allt är bra me mig, ska kila iväg på stan en sväng nu. ja men ni åekr alltid till sangis när ja komemr dit haha. jobabr du mycket nu då? kraaam

2008-01-24 @ 13:00:33
Postat av: Hanna

Åh va härligt! Sa ju att du inte skulle oroa dig :) Jodå, det går bra för mig. På måndag sak vi på inskrivning, var o tog prover igår. Och jag svimmade :P Haha. Inte för att jag tyckte det var äckligt eller så, utan det kom typ inget blod från mig, så dom höll på så länge.. Så dom fick ta i handen för att dom skulle få nå blod :) Dom hade så svårt att hitta mina blodådror i armvecket.. Kram kram

2008-01-24 @ 16:37:34
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0