Usch för apelsiner!!

I Lördags åt jag en apelsin vilket jag inte skulle ha gjort men i vanliga fall älskar jag apelsiner det är den bästa frukten tycker jag. Men verkar inte tycka det något mer, har märkt att just efter att jag ätit en apelsin så brukar jag bli riktigt illamående nu sen jag blivit gravid, så i Lördags när jag ätit min apelsin blev jag så illamående att jag var tvungen att springa på toan och spy. Fy det var inte kul jag som varit så nöjd över att inte ha behövt spy men men nån gång måste väl vara den första :) Nåja lär inte äta apelsiner något mer iaf under denna grav :) Men jag mådde iaf bättre efter att jag fått spy och då var jag hungrig igen men åt ingen apelsin då ha ha ha :)

Nåja jag ska inte klaga jag har velat det här hela mitt liv och jag är bara så glad över att jag känner av grav symtom för då tyder det ju på att bebisen fortfarande lever och mår bra där inne ;) Nu är det vecka 16 tänk om en månad har jag gått halvvägs, tiden går verkligen fort tyckte det nyss var vecka 8 ha ha ha :) Men men känns fortfarande länge till sommaren men den kommer nog fortare än man tror och jag längtar som bara den till 13 feb då får vi se på vårat lilla hjärta igen, ska bli så kul och mysigt!!!

I helgen har jag bara jobbat och jobbat jag är helt slut nu, har även jobbat idag från 7-11 och har sådan huvudvärk och värk i ryggen och bäckenet. Nåja jag var nyss på promenad med Cilla så hon ska få sin välling och sedan ska vi vila lite tror jag :) Nu är Cilla 20 veckor så det är bara en månad kvar att ge henne välling sedan blir det bara torrfoder för hennes del. Hon växer i massor och har blivit riktigt stor.
   
Visst är hon bara för söt? :)

Nåja annars så rullar det på som vanligt tycker att magen växer för jämnan känner mig större och större för varje dag som går ha ha ha :) men ser ändå ingen skillnad det bara känns så, vet inte alls hur man ska göra med utekläder typ täckbyxorna är ju alldeles för små nu har jag dom uppknäppta nåja kanske måste köpa en större vinterdress eller nåt för än är ju vintern lång. Jackan kan jag väl ha ett tag till men den börjar oxå sitta taightare kring magen. Nåja någonting ska man väl hitta på kanske kan låna nåt från pappa ha ha ha :)

Till helgen ska jag och min älskling till piteå havsbad bo på hotell och bada och mysa, ska bli skoj, fira hans 27 årsdag :) Så då tänkte vi ta vägarna förbi min kusin som bor i Råneå och av henne ska jag få låna några mammakläder så det känns skönt då kanske man får på sig lite bekvämare kläder nu går man ju nästan bara i mjukisbyxor hela tiden men det är ju skönt det med men blir lite less på det :)
Nu ska jag gå och göra välling till Cilla, ha det fint, kram kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0