Snöstorm!!

Fy vilket väder, så trist... jag som varit ledig hela dagen och så är det sådant här väder, nåja har iaf varit ut med Cilla på två korta promenader så hon har fått springa av sig rejält. Hon hoppar och skuttar som bara den i den mjuka snön, hon älskar verkligen snön :) Tur att någon gör det.

Nåja har inte gjort så mycket mer idag, mest tagit det lugnt. Min älskling jobbar hela kvällen så trist man vet inte alls vad man ska hitta på men men kanske skulle ut på en promenad med Lina ikväll får se hur vädret ser ut är ju inte så roligt promenera i det här vädret men men får se vad som händer.

Ringde till bm idag och fick en ny tid till ett till ul den 13 februari kl 9:45 då får vi kolla på vårat lilla hjärta igen, ska bli sååå roligt. Längtar redan!! Kan inte glömma bilden jag fick i mitt huvud när man såg den på skärmen hur den låg och rörde sig där inne i min mage och när han tog närbild på handen så det såg att som att handen vinkade åt oss det var bara för härligt att se. Nu börjar man verkligen fatta att det är en bebis där inne.

Min nya tröja visst är den fin?
image109

Kanske magen syns lite mera nu, känns så iaf :)

Imorgon blir det att jobba men bara från 7-11 sen är jag ledig kvällen... skönt för sedan jobbar jag 11-21 hela helgen... så vi kommer nog inte hinna med så mycket mer än jobb denna helg, Cilla ska vara med Eva och Bengt under lördagen och söndagen medans vi jobbar så det känns skönt blir långa dagar för henne annars och så länge kan hon inte vara ensam men tur att hon inte behöver det :)

Nästa vecka fyller min älskling år, den 31 januari fyller han 27 år, tänk vad tiden går fort. Tyckte det var nyss han fyllde 25 men detta år är det istället jag som fyller 25 och han 27, ja tiden bara rinner iväg.
Min present till han blir en weekend på piteå havsbad, vi ska åka dit den 2-3 februari alltså nästa helg det ska bli så mysigt, Eva och Bengt ska vara hundvakt igen :) tur att man har dom. Så jag och Peter ska ta det riktigt lugnt, äta god mat, bada och bara mysa...ska bli sååå härligt!! Tror vi båda kan behöva lite avslappning :)
Nåja nu ska jag gå och mysa med Cilla i soffan, ha det fint... kram kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hehe kan tänka mig att det var jätte härligt härligt att se bebisen :) Jag är i vecka 11.. 10+2 :) Sen får vi ju se närmare då man får komma på UL.. Ska bli spännande! Hoppas också att allt är bra med den lilla i magen, känns som att man börjar oroa sig lite ibland,
fast försöker att inte tänka på det :) Kram

2008-01-24 @ 22:02:53
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Johanna

Klart det syns där är en bebis...hade det gjort även utan
den givande testen på tröjan.... :=)

2008-01-24 @ 23:15:29
URL: http://misseverything.blogg.se
Postat av: Emilia

Härligt att allt är bra och att magen växr på som den sak :)jo de ska bli skit skoj o åka till London.. längtar som en tok!! läste att ni ska till pite. mysigt de med, bara vara och ta hand om varandra :) allt bra annars? själv jobbar ja hela helgen men de är rät lugnt de me.. kraam

2008-01-25 @ 16:13:53
Postat av: Hanna

Jodå, nog kommer den lägga sig. Jag är inte så himla orolig ändå, det som bara kommer ibland då o då.. Fast väldigt sällan :) Jepp, säkert kommer vi få en tid till det, kommer längta ihjäl mig! Jag kommer få mammakläder av min syster, hon har några byxor, o nå kortare att ha under sommaren. Och nå tröjor, men kanske man köper nå själv också :) Har sett en gullig mamma klänning ;) Nått plagg vill man väl köpa själv kanske. fast det är ju inte nått man lägger ner nå mycket pengar på egentligen.. Så kort tid man använder det också.. Kram

2008-01-25 @ 16:36:12
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

tack igen! :) jooo det kommer gå bra! längtar till nånadg, då vi får komma på inskrivningen :) Ska göra klart mina prover då också, svimmade jju i veckan då vi skulle göra dom.. Så vart inte klar, kom inge blod från mig, eller dom hade så svårt att hitta mina blodådror, men dom gjorde ändå ett försök, o höll på så länge, så till slut svimmade jag. Så dom fick ta i handen istället :) om jag nu inte berättat det?! Har dåligt minne :P Du får också ha det så mysigt ikväll! Snart börjar det :) Kul med kalas :) Nästa kalas för oss blir min pappa, som fyller 12 februari :) Kram kram

2008-01-25 @ 19:48:57
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Och förresten, det kommer bli super kul att få barn på samma år! :) Perfekt.. NU fattas det bara att ni flyttar hit ;)

2008-01-25 @ 19:49:54
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Emilia

Ja jag vet man komemr bara hem från jobbet coh är helt slut, orkar bara ligga o glo tv nån timme innan säbngen kallar haha. :) ja blir ni i pite från fre till sön? jag ska iväg till lule på torsdag till söndag, ska bli könt o komma bort lite...

2008-01-26 @ 11:38:03
Postat av: Tessah

Tjo! tycker magen syns bra nu :) och gillar tröjjan, tycker dom är så fina.

Tack så mycket :) Jo han är så underbar lilla Dante.
Va skönt att allt såg bra ut på vul för er! och att allt känns mer verkligt nu.
Så hanna slappna av och tiden rinner snabbt iväg och snart är de sommar och du har också en bebis i famnen. :)

*kram*!

2008-01-26 @ 11:54:47
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Hanna

Joo vem vet :) Ska skriva sen hur det gick! ;) Kram

2008-01-28 @ 09:55:01
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0