Sjukskriven!!

Nu har jag sjukskrivit mig två dagar framåt, var till läkaren idag och kollade mina värden och så sen ska vi avvakta och se om min förkylning ger med sig med dom tabletterna jag fått tidigare ska ju äta dom i två veckor till men dom trodde att det mest troligt är bihålorna som spökar eftersom jag har sååå ont kring ögonen och näsan. Så nu får man hoppas att det iaf börjar ge med sig så man orkar bli en människa igen och orkar jobba som allt annat folk lite trist det blir av att bara gå hemma och må dåligt. Men men man får hoppas att jag snart blir bättre.

Har faktiskt knäppt lite kort på magen, den har inte direkt blivit så stor än och korten är tagna förra veckan i vecka 13 så nu kanske magen växt ännu lite till får knäppa snart igen. Här får ni se vad tycker ni syns det?

image107

Kanske det syns lite men det är så svårt, dom som inte vet att man är gravid dom tror väl bara att man gått upp en massa i vikt ha ha ha men man känner ju att man har gått upp och att magen blivit större. Men är svårt att säga om andra ser det så bra :)
Ni kanske ser mitt ärr på magen det är för att jag opererat bort min blindtarm när jag var sex år, det ärret blir tydligare och tydligare ju mer magen växer... ha ha ha hur ska det se ut i sista månaden? ;)
Nåja nu har jag sååå ont i huvudet så jag ska lägga mig och vila. Ps har idag gått in i vecka 14 hääärligt!! Ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Tessah

Nog kan man ana en bebismage i bilden :)

Jag har massa ärr på magen från gallorperationer och blintarmen. Kan ju säga att dom har blivit STORA och breda av magen denna gång. Ujja hahah.

Ja jag hoppas dante kikar ut snart, börja känna mig extremt orörlig just nu.
Ska prova nån häxdryck ikväll bara för att *haha* :)

Kram

2008-01-14 @ 18:24:33
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Hanna

Förstår att ni ser fram emot det :) Spännande! Det är ju snart dessutom :) Joodå, allt är bara bra med mig :) Jag mår bara bra. Mår inte illa nå mer, peppar peppar ;) Hoppas jag slipper det för "gott" nu.. Nog börjar det synas lite grand nu, tycker jag :) Kram

2008-01-14 @ 20:14:15
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Tessah

hurru jag tror INGET knep funkar, bebis kommer nog bara när den själv är redo.

Jooo jag har varit gravid förskyld hela graviditeten mer eller mindre!
Täpp näsa har jag haft hela.
Hör nog till :)
Men då alla andra sjukor har jag klarat mig bra från! Inge feber och så.
Men i början av min grav hade jag kraftig bihåleinflamation och fick antibiotika mot.

Snart ska jag iväg till bm...iiii nervös

Kram!

2008-01-15 @ 10:40:40
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Emilia

Åhh va kul hanna. klart man ser att de finns en bebis där inne :) och snart syns de ännu tydligare..

2008-01-15 @ 15:25:09
URL: http://emzoo.blogg.se
Postat av: Hanna

Är ganska längesen jag mådde illa nu.. Inte sen julhelgen :) Så det är skönt! Hoppas tiden går fort nu, så du får riktigt stor o goo mage! ;) Kramkram

2008-01-15 @ 16:20:08
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0