Nya händelser!!

Jaha då har vi ett helt nytt år framför oss och man får hoppas att 2008 blir det bästa året någonsin och året 2008 har ju börjat bra, är fortfarande gravid idag är jag i vecka 11+2 så det är inte länge kvar tills vecka 12 är förbi och då kanske man vågar pusta ut och hoppas på att allt ska gå bra :)

Annars så var våran nyårsafton riktigt bra, mysig och lugn. Fast det var mindre kul att jag hade huvudvärk heeela dagen och denna huvudvärken satt fortfarande kvar igår och även idag med, är orolig för att det ska vara bihåleinflammation för jag har som ont runt ögonen och näsan oxå är jag ju fortfarande täppt i näsan så jag ska ringa en läkare imorgon om det inte gett med sig till dess. Hoppas att det går över bara.

Det är som vanligt annars är himla trött och mår fortfarande illa fast det varierar lite mer från dag till dag nu igår hade jag en sådan dag då jag mådde illa heela tiden kändes som att jag var tvungen äta något hela tiden för att illamåendet skulle gå över och just efter att man ätit något så gick det över... nåja man får väl lov att äta när man är gravid :)

Precis om en vecka så ska vi på inskrivning på hos barnmorskan, ska bli roligt och spännande då skulle hon även boka ultraljud till oss åååh vad jag längtar, vill bara att tiden ska gå fortare men det har ju ändå gått rätt fort nyss var det ju bara vecka 8 och nu är det vecka 11 så tiden går framåt :)

Nåja nu ska jag gå och leka med Cilla hon håller på att busar med en kartong för fullt här så måste se till att hon inte käkar upp den, ha ha ha :) nåja ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: johanna

*håller tummar och tår*

2008-01-02 @ 20:05:13
URL: http://misseverything.blogg.se
Postat av: Emilia

snart tycker ja du får ta en bild på magen så vi får se hur den växer månad för månad :) ska hålla tummarna!!

2008-01-04 @ 15:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0