När ska den släppa??!

Hoja är fortfarande förkyld så förkyld att huvudet bara värker och halsen gör så ont att man knappt kan äta och jag som måste äta för att må bra annars mår jag ju sååå illa att jag inte vet vad. Hoja detta är inte lätt varför släpper aldrig denna förkylning? Vill bli av med den nu och dom där tabletterna jag fått verkar inte hjälpa ett dugg dom sa att dom är jääätte bra och brukar börja hjälpa redan första dagen man tar dom men nähä då inte för min del, så har fått sjukanmäla mig igen idag för kunde knappt sova inatt för det gjorde så ont i halsen så fick suga på halstabletter heeela tiden... man börjar bli less på halstabletter :) Nåja huvudsaken att bebis inte tar skada när jag är sjuk huvudsaken att den mår bra och det hoppas jag den gör.

Jag ser verkligen fram emot ultraljudet längtar som bara den till 23 januari, ska bli riktigt roligt att få kolla hur den mår där inne och vi hoppas med heeela våra hjärtan att den mår bra och att allt ska gå bra. Vi är så otroligt lyckliga ska bli sååå roligt känns som att man knappt har fattat det än eller som att man inte vågar fatta det eftersom man är rädd för att något ska vara fel men det ska nog gå bra.

Jag har varit på ulraljud en gång med min syster, kan säga att jag inte har bra erfarenhet av ul eftersom min syster inte fick så goda nyheter då. Det är därför jag oroar mig så mycket. Det var när Minna väntade
Emma-Gloria som dog när min syster var i nionde månaden. Då var jag med henne på första ultraljudet dom märkte då att allt inte stod rätt till, lät mest så här men det här ser inte bra ut oj oj oj, vad är det där osv fick knappt fram vad det var som inte såg bra ut utan dom kunde inte se så bra eftersom ultraljudet i kalix inte var det bästa så dom skickade syster till sunderbyn, jag åkte då hem till sangis och hämtade william från dagmamman medans mamma och syster åkte till sunderbyn och där visade sig att Emma-Gloria hade en missbildning i ansiktet som skulle gå att operera bort när hon kommit ut till världen så det var ingen större fara hon skulle bli bra sedan när hon kommit ut men Emma-Gloria hade svagt hjärta och orkade inte komma ut levande så vi fick aldrig träffa henne. Det var himla jobbigt när man vet någon som varit med om detta har man svårt att inte tänka på det där man står där själv med en bebis i magen man blir såklart orolig att det ska hända en själv. Men det var ju inte ärftligt och inte så stor risk att något sådant sker igen sa ju läkaren, så det ska nog gå bra för oss på ultraljudet då kanske jag inser att ul faktiskt kan vara något positivt oxå ;)

Men min syster fick en levande dotter efteråt söta Vilma så min syster säger att allt som händer har en mening och jag börjar tro att hon har rätt, för hade jag inte fått mina två mf hade vi inte köpt cilla visst vi hade pratat om att skaffa hund men sedan när vi började försöka få barn så tänkte vi att vi väntar ett tag med hund för kan vara jobbigt ha både valp och vara gravid samtidigt men då efter mitt andra mf så var jag så nere och ledsen att jag bara ville ha en Cilla och det fick jag och det är jag så glad över för inte är det så jobbigt fast man är gravid hon uppfyller mycket bra under den här tiden :)

Jo vi har förresten kommit på namnförslag tror vi håller på dom namnen ett tag nu eller ett namn har jag velat använda länge :
Flicka- Gloria
Pojke- Celvin
så dom namnen funderar vi på och det kanske blir dom till slut. Nåja nu ska jag gå och äta mat så gott det går :) ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Tessah

å va söta namn :)
Du ska se att allt kommer se bra ut på UL :P

2008-01-13 @ 22:49:14
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Hanna

Hoppas förkylningen släpper snart! :) Och du sak se att det går bra på UL också :)

2008-01-14 @ 12:30:47
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0