Kände något!!!

Har faktiskt under en lång tid nu kännt att det är något som rör sig i min mage men det är svårt att veta om det bara bubblar eller om det kan vara bebisen som rör sig, det liksom pirrar till i magen och tickar lite lätt men imorse kände jag det tydligen men vet inte riktigt vad bebisen gjorde om det var att den rörde sig eller om den hade hicka för det kan man ju oxå känna, det var precis som något som tickade i min mage och denna gång väldigt starkt oxå man kände då att det inte var några bubblor och det höll på så flera gånger, vad tror ni som vet hur det känns, kan det varit bebis som rörde sig eller hade den hicka?? Det var iaf jätte härligt att känna, känns mer som att det verkligen är en bebis där inne nog för att vi sett den och vet att den finns där men är ju härligt när man även kan börja känna att den är där :)

Nåja har jobbat idag med men nu är jag ledig, hääärligt... nu ska jag bara slappa och slöa eller ska ta en promenad med Cilla och sedan blir det lugnt resten av kvällen. Men imorgon ska jag och min älskling se till att storstäda här, sedan tänkte jag även baka lite fikabröd imorgon för min älskling fyller ju år på Torsdag. Så då blir det även att vi gör en tårta :)

Men nu ska jag iaf gå och göra lite lunch och sedan ska jag och Cilla lägga oss och vila så vi orkar med en promenad :) ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh va härligt! Säkert så hickade den :) eller så var det en liten rörelse! Gud va mysigt, längtar tills jag också får känna :)

2008-01-29 @ 16:15:36
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Tessah

Första rörelserna av bebisen känns typ som en liten liten fisk som rör sig.
Så det är säkert det du känt!
Och rörelserna kommer bara bli mer och mer av! hihi..snart sitter du i v.39 och ojjar dej över hur jobbiga alla sparkar är ;) *flinar*

kram kram!

2008-01-29 @ 19:27:39
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Hanna

Jaa, känns ju helt otroligt att jag reda är i v. 11. Tiden rusar verkligen iväg :) Kram

2008-01-29 @ 21:22:36
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0