Hur ska jag orka jobba!!

Hoja jag har märkt att varje gång jag varit och jobbat får jag jääätte ont i nedre delen av ryggen typ vid svanken det är inte kul, idag kunde jag knappt gå när jag kommit hem var bara att lägga sig och vila på en gång nu känns det lite bättre får hoppas att det ger med sig så man inte behöver bli sjukskriven. Nåja får väl ta upp det på onsdag när vi ska till bm på inskrivning ska bli sååå kul och lite spännande :)

Nåja nu är nästan alla mina vanliga byxor för småa eller dom sitter alldeles för taight i midjan ingen ide att försöka ha dom på sig, så det är mjukis och träningsbyxor som gäller nu den närmaste tiden eller leggings dom är himla bra och sköna oxå. Är idag i vecka 12+0 oron för mf börjar att lägga sig lite grand men jag vill bara att denna vecka ska gå så kanske man kan pusta ut helt, men faktiskt så läste jag att det är 30% risk att man får mf om man redan fått 2 mf tidigare och det har ju jag så jag vågade pusta ut lite när jag läste det och jag försöker tänka positivt som min kompis Hanna skrev till mig man måste tänka på positivt annars kanske det blir något fel bara för att man är negativ och det är sant bara tro att allt ska gå bra så gör det säkert det :)

Illamåendet har börjat avta mer och mer men kan fortfarande känna av lite illamående och tycker fortfarande att jag är trött hela tiden men men det är väl bara sova när man kan och vill :)
Annars så händer inte så mycket Cilla är 16 veckor nu och har slutat med kvällsvälling så nu är det bara tre mål för henne om dagen, hon växer och blir så stor :) hoppas hon blir lika snäll oxå, nåja än är hon ju så busig :) ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Hejsan Hanna. Hoppas allt blir bra, och ett stort grattis :D. Tänka positivt kommer man långt på :D Kram kram

2008-01-07 @ 17:58:50
URL: http://sundstr.blogg.se
Postat av: Hanna

Bra att du lyssnar lite på mig iaf ;) Du ska se att det kommer gå bra! Kul att cilla växer o blir stor! Hoppas vi ses snart, skulle vara kul :) Kram

2008-01-07 @ 19:02:20
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja det vore kul :) Ni kan ju höra av er då ni ska hitåt nästa gång :) Kram!

2008-01-08 @ 09:35:07
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Hanna

Va bra :) Joo jag vet! Kanske åker i slutet av månaden, då man fått lön. Vi får se :) Ja det förstår jag! ;) Kraam

2008-01-09 @ 18:13:19
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0