Händer!!

Känns som att det händer rätt mycket nu i mitt liv, vi har våran Cilla som växer och växer för varje dag som går och busar i massor och nu verkar hon ha blivit rumsren jiiippie hoppas det håller i sig. Sen har vi min mage som växer och växer har börjat använda lite av mammakläderna som jag lånade av min kusin och det är såå skönt, hääärligt. Man slipper gå med mjukisbyxor hela tiden, hääärligt :)

Nåja igår  var Lisa hit och hälsade på det var riktigt skoj och Cilla blev jääätte glad hoppade som vanligt på henne, hon är helt tokig i Lisa vet inte varför men hon ska alltid hoppa på henne. Det var jätte skoj att träffa Lisa igen händer inte så ofta nu för tiden, men det är roligt när man väl ses.

Idag har jag träffat Lisa igen vi var på cafe nedan och fikade, där var även Daniel, Lina och Johanna och Ida kom dit sen, var jätte skoj att träffa dom oxå för det är himla länge sedan nu, den första tiden som gravid har jag knappt varit ut utanför dörren blev ju så sjuk och sedan har jag mått illa oxå och sen fick jag magsjuka ja jag hade nog alla sjukdomar jag kunde ha, men nu känns det bättre och jag hoppas att det håller i sig det känns som att nu orkar man börja göra saker... man är piggare och inte lika orolig lite mer harmonisk!!

Nu är jag i vecka 17 inte länge tills jag gått halvvägs åååh vad jag önskar tiden gick fortare men den går ändå himla fort tycker jag. Nästa vecka på onsdag ska vi och titta på vårat lilla pyre igen ska bli så roligt att få se den lilla där på skärmen vinka och ha sig :) Hoppas att allt har utvecklats sig okej och att det fortfarande ser bra ut men det ska det väl göra.. Nåja nu ska jag göra välling till Cilla sen vid tre tiden måste jag iväg till jobbet, jobbar från 15-21 idag men imorgon är jag ledig igen men sedan jobbar jag fyra dagar i rad nåja det ska nog gå fint... ja ja nu ska jag gå, ha det bra... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Förstår det :) Jo vi var o bowlade, var jätte kul :) Dock vann jag inte.. Haha :P Kram

2008-02-05 @ 18:39:42
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Emilia

men tiden går fort ska du se o vips så är han elelr hon ute hos er :) fast juli känns långt bort men man hinner ju inte med veckorna ens dom bara rusar iväg. ja du har varit ledig idag o är de imorn med, skönt :) och ihelgen blir de nattjobb, känns rätt okej, skönare att jobba natt än dag... efetrsom vi har sovande natt så hinner man göra grejer här hemma på helgen också. själv då? lsäer att du ocks¨å ska jobba helgen...

2008-02-05 @ 18:52:32
Postat av: Anonym

Ja det var trist att de skulle ha ångat på så med värmen i badtunnan.
Vi är på gång nu med teatern, men nog fasen var det svårt att få till det. Det är så när folk ska gå och bli gravida ;)

2008-02-06 @ 10:46:20
Postat av: Anonym

Ja, det var skönt att vi fick till det. Vi har premiär den 16/7 och spelar till den 26:e. Får hoppas du hinner komma =)Hon kommer vara med i showen i alla fall, men vi får försöka ge henne mindre jobbiga roller. Hon är beräknad till 11:e augusti så det finns viss risk att något sker på scenen haha.

2008-02-08 @ 08:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0