Foglossningar....

Har haft foglossningar hela dagen, det gör sååå himla ont i nedre delen av ryggen och ner mot ena låret. Inget har känts bra, är jobbigt att sitta, stå, gå och ligga ner så jag vet inte hur jag ska klara av att sova inatt om det ska göra så här ont, hoppas bara det ger med sig jag som ska upp och jobba kl sju imorgon.
Det är iaf skönt att jag har fått en tid till bm den 10 mars då får man ta upp det här med foglossningar ska det fortsätta göra så här ont efter att jag har jobbat då vet man ju inte hur länge till man orkar jobba.

Nåja har hört att det hjälper om man tar en promenad att man ska träna eller röra på sig när man har så ont, ja jag tog en promenad med cilla ikväll, ja inte blev det bättre snarare värre kändes det som... nåja bara bebis mår bra så mår jag bra. Foglossningar hit eller dit det kan jag väl ta, allt detta är helt klart värt när jag vet vad som väntar, när jag vet vad vi får utav det :) en alldeles egen bebis, bara våran, vårat barn... ja det ska bli såå härligt, längtar som tusan.

Annars har det inte hänt mycket idag, mest tagit det lugnt, handlat och tvättat. Varit ute med cilla och myst på i soffan framför tvn. Imorgon blir det då jobb men är inte så lång dag från 7-12.30 så nog ska jag väl klara av det. Sen måste vi nog ta och städa här hemma när jag kommer hem från jobbet och sen ska laga lasagne till middag, jag är sååå sugen på det. Ska bli så gott, sen blir det lets dance och mys framför tvn med godis och ramlösa ha ha ha min favvo dryck nu under graviditeten, kan inte dricka coca cola för då får jag halsbränna så jag håller mig till ramlösa och jag tycker det är sååå himla gott... helt frälst vid det. I vanliga fall föredrar jag coca cola framför drickor, men inte nu, nu är det bara ramlösa ganska komiskt vad man kan ändra smaker och åsikter under en graviditet :) Men det är kul!!!

Nu ska jag ut med Cilla en sista gång innan läggdags, sen ska vi somna tidigt.... ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kommer inte att handla så mycket till bebisen, mest små grejer o sånt där :) Säng o allt det där blir lite senare mot våren. Usch va jobbigt med foglossningar!! Huvva, jag hoppas att dom går över så du kan sova inatt. om det inte skulle gå över får du nog bli sjukskriven, för det är nog jobbigt att jobba med sånt! Joo allt är jääte bra :) som vanligt! Mår jätte bra o jag har inge besvär alls med graviditeten.. Än så länge iaf :P hoppas på att jag slipper det också. Men man vet ju aldrig. Tror inte att min syster haft nå foglossningar, så jag hoppas att jag också slipper. Kram kram

2008-02-21 @ 21:41:41
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Sofie

Hoppas du får en bättre dag idag..utan foglossningar :)
Lasange lät väldigt gott, här blir det karrékotletter och potatisgratäng :)
Det går bra i skolan, rullar på för fullt. Håller på att göra lite saker innan jag åker nu så jag kan få Godkänt på de två kurserna vi läser just nu :)

Ha det toppen!
Kram

2008-02-22 @ 09:02:27
URL: http://sofiiiegirl.blogg.se
Postat av: malin & milla

usch.. känner igen mig! :) Jag hade dock bara foglossningar i mitten av graviditeten som du har nu, sen försvann de mer eller mindre när jag slutade jobba!! Fy va skönt det var! Foglossningarna är verkligen inte roliga!
Hoppas det löser sig.. Kanske kolla upp om du kan börja jobba mindre timmar eller vissa pass då det kan vara mindre belastande för dig?

2008-02-23 @ 09:23:34
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0