Beräknad BF 23 Juli 2008!!!

Då har vi varit på UL igen det var så underbart att få se den lilla igen, man kan knappt förstå att den faktiskt är där inne men nu börjar det bli mer verkligt :) Vi hade en jätte trevlig barnmorskan och hon var så snäll och berättade hur allt låg till var allt satt oxå vidare, faktiskt tyckte jag att bilden var bättre i vecka 15 än vad den var nu men man såg ju ändå huvudet och ryggraden och magen och benen och fötterna och händerna som vinkade det var helt fantastiskt, lääängtar så till den kommer ut till oss.
BF blev beräknad till den 23 juli när jag räknat från min sista mens så var det beräknad bf 21 juli men skillde inte så mycket men några dagar iaf!! Så man kan kanske räkna ha ha ha :)

Vi frågade faktiskt om hon såg om det var en pojke eller flicka men hon kunde inte se det för navelsträngen låg i vägen men det kanske var lika bra för det blir ju en rolig överraskning och faktiskt så spelar det ju ingen roll vilket kön barnet är bara det kommer ut till oss levande och mår bra :)
Försökte ta kort på UL bilderna som vi köpte med oss, men det blev inte så bra men här får ni se om ni förstår något utav det, ska ta och scanna in dom på datorn hos mamma i helgen så då kanske man ser bättre sen. Nåja ett försök iaf ;)
 
Ni kan ju försöka er på om ni ser något, men jag kan lova er att det syns betydligt bättre på dom originella bilderna, där ser man tydligt hur bebisen har uppe armen precis som att den vinkar till oss såååå sött!!

Annars så händer det inte så mycket idag, ska mest ta det lugnt, gå ut en sväng med Cilla och sedan måste jag packa för imorgon åker jag och Cilla till Sangis, min älskling ska ju jobba heeela helgen så han kan inte följa men det ska iaf bli kul att få komma hem till mamma och pappa och visa dom UL bilderna och träffa syster och mina söta syskonbarn. Nåja nu ska jag gå och börja diska här sedan måste jag ut med Cilla, ha det fint... kram kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Va mysigt! Att man kan längta så mycket efter att få hålla den lilla/e :)

2008-02-13 @ 17:54:55
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: malin & milla

Åh va roligt! Minns själv hur glad och exalterad man var efter första ultraljudet! Jag hann ju med att göra 3-4 st pga havandeskapsförg, men de var inte alls lika roliga, för då var Milla så stor så man såg bara halva huvet typ :)
Mysigt med en liten sommarbebis!
Njut nu av gravidtiden.. Börjar själv faktiskt sakna den!

2008-02-13 @ 20:03:40
Postat av: Aro

Åh va härligt!! Försök knip till den 26 juli för då är det Iron Maiden i Göteborg. Haha.

2008-02-13 @ 21:47:52
Postat av: malin & milla

Kan tänka mig det! Oj v-18 redan.. Snart halvvägs ju! Därefter ruuusar tiden förbi. Fram till den sista månader, då går tiden ultra-sakta :)
Våran Milla blir 12 veckor imorgon. Stora damen =) Har blivit väldigt stadig i nacken vilket är skönt. Fast nu har hon haft nån trotsperiod den senaste veckan. Sover så fort hon får tillfälle, däremellan äter hon bara och är lite grinig. Så vi hoppas att det ska gå över snart. Är visst typiskt tillväxtperiod inför 3 månaders ålder..
Ha det bra! kram

2008-02-13 @ 22:15:37
URL: http://yeahyeahmalin.blogg.se
Postat av: Hanna

Joo, tiden har gått fort hittills, så den lär nog göra det ett tag till skulle jag tro :) Säkert den sista månaden kommer gå sakta, eller nått. Då väntar man bara :P Kram kram

2008-02-14 @ 07:47:17
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Johanna

Åh kul och få se bebisen....
man har vanan inne och kolla på UL-bilder nu,

Alla skall ha..... :) hur skall jag övertala M? *s*

2008-02-14 @ 19:43:27
URL: http://misseverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0