Inga rena kläder!!!

Nu har vi äntligen tvättstuga, satte precis på en maskin och jag har absolut inga rena kläder och har inte packat min väska och åker till sangis med bussen 15.30 ha ha ha hur ska jag hinna, nåja jag ska ju inte vara så länge bara från idag till på torsdag för jag har skola... så jag behöver inte ha med mig så mycket, men bara nått hinner torka så jag kan ta på mig annat än dom här kläderna... ha ha ha nåja det ska nog gå bra...

Ska iaf bli skönt att komma och träffa syster och barnen, saknar dom i massor fast jag nyss träffade dom men det är ju förståeligt... Vi ska mysa framför tvn ikväll och bara ta det lugnt... sen till helgen kommer dom hit... ska bli så roligt, äta gott och kolla tv :)

I helgen har det varit himla lugnt, jag har jobbat hela helgen... är helt slut nu, det var himla långa pass men det gick bra iaf... tiden gick om inte annat. I söndags var vi på jobbet ut och åt, eftersom ena killen fyllde år som bor där... det var skoj och kul att komma ut lite under arbetstid.

Sen på kvällarna har det mest blivit mys framför tvn med godis och dricka så som det ska vara på helgerna :) men det är skönt att bara ta det lugnt när man jobbar man orkar inte med så mycket mer och däremot hinner inte med så mycket mer.

Ja nu ska jag fortsätta med förberedelserna till min redovisning på torsdag, jag är lite nervös men nog kommer det säkert gå bra... det brukar ju göra det men man kan ju inte komma bort från nervositeten den kommer ju alltid upp när man ska göra någon redovisning :) Nåja det ska nog gå bra... ja ja ha det fint... kram kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0