Förvirrad!!!

Jag känner mig helt förvirrad, vet inte alls vad det är med mig, jag känner mig så himla ledsen idag, har mått jätte dåligt hela morgonen... jag och peter hade ett samtal om barn, jag vill ju så gärna ha barn att det värker i hela min kropp när jag tänker på att jag inte har det... just nu känns det som att om jag och Peter skulle börja försöka att skaffa barn till sommaren så gör han det bara för min skull för att jag så gärna vill, jag vet att om han fick bestämma så skulle det säkert dröja några år innan vi skaffar barn, men orkar jag vänta några år?? varför känner jag så här starkt?? är det normalt att känna så här?? är jag helt ensammen om det är det något fel på mig... ja jag vet faktiskt inte men det känns inte bra iaf!!!

Ni kanske tycker det är konstigt att jag kan skriva så öppet om hur jag känner, men jag känner faktiskt att jag behöver det, mina känslor behöver få komma ut på ett eller annat sätt... jag behöver få skriva ner hur jag mår och varför jag mår så!!!

Men iaf så är det skönt att vara hemma och jag ska inte klaga jag har ju en helt underbar pojkvän iaf, jag kan ju inte tvinga han till att vilja skaffa barn, men jag vet ju att han vill det men han kanske skulle kunna vänta ett tag till om han fick bestämma och hur det än blir så är jag iaf glad att jag har han.

Nåja ikväll ska jag jobba, jag har verkligen ingen som helst lust till det... har huvudvärk som fan och är helt slut efter veckans skolarbete... har ju varit på skolan ons och tors hela dagar... det var tungt men nu är det iaf klar för denna termin, har ju dock några uppgifter kvar att lämna in men dom ska mailas in så det är ju lugnt.
Ikväll kommer nog syster och barnen hit förmodligen, dom stannar nog till på Söndag. Ska bli så mysigt med att ha dom här, om dom nu kommer, barnen hade börjat säga att dom ville vara hemma i helgen dom får väl resfeber men det brukar ge med sig, så kanske hamnar dom här iaf... vore så roligt då blir det melodifestival och en massa godis :) nåja jag ska gå och äta nå frukost nu, sen måste jag städa lite och ta en dusch... måste även hinna handla innan jobbet... nåja ha det fint... kram kram...


Kommentarer
Postat av: elin

hej. Jag kände precis som du för ca 2 år sen, att jag villa ha barn så otroligt gärna. Men jag tror att det var så för mig för att jag gjorde abort när jag var 18. hade panik efter det att jag inte kunde få barn igen, att jag hade haft min chans så att säga. men det känns bättre nu och jag vill vänta med barn tills jag är klar med min utbildning iaf. Kan det vara så att din syster har fått barn som gör att du också gärna vill ha? Barn är underbara och jag känner att jag vill ha barn på direkten så fort jag ser en söt bebis. Men jag har bestämt mig för att vänta. Gör du vad som känns rätt och det är ju viktigt att din pojkvän känner sig mogen också. Hoppas allt går bra för dig. Kramen

2007-05-11 @ 11:25:30
URL: http://elinqvale.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0