Tiden går sakta!!

I helgen har jag jobbat, är helt slut... så himla trött känns som att jag skulle kunna sova dygnet runt om jag fick!! Men men det går inte jobba måste man, jag jobbade natt från lördag till söndag, det var rätt lugnt men kunde inte sova så bra på jobbet har börjat bli mörkrädd... gaaah :) men det gick fint, sov väldigt mycket när jag kom hem sen men det blev man ju bara tröttare av. Annars har vi inte gjort så mycket mer i helgen, var hos Jenny och Johan igår kollade in deras nya kök kommer nog bli riktigt fint när det är klart... Sen tog vi det mest lugnt på kvällen lagade en god lasagne och kollade beck.

Idag är jag ledig, det är Peter med så vi tar det mest lugnt, får se vad man hittar på ska nog ut på en promenad snart iaf... behöver frisk luft, har sådan huvudvärk, haft det ett bra tag nu men hoppas det ger med sig!! Nåja annars är väl allt rätt okej, bara att tiden går sakta nu för tillfället önskade att den gick fortare så jag fick svar på vissa frågor!! Men men det kommer väl så småningom bara vänta och se!!

I veckan blir det mest lugnt, inte så mycket annat än jobb, borde ta och städa här och fixa lite annars rätt lugnt... men på Fredag åker vi till Luleå det är ju luleå kalaset, ska bli riktigt skoj, får äntligen se timbuktu har velat se han i flera år och nu får jag äntligen det :) ska bli skoj, kanske kollar in markus oxå :) eller melody club men dom har jag redan sett på grönan men skadar aldrig att se dom igen :) Nåja ska iaf bli kul att träffa en massa vänner, Lisa som jag saknat i massor denna sommaren, känns som att det är flera månader sen vi sågs sist... Nåja nu ska jag gå och börja göra lite nytta här, diska och så... ha det fint... kram kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0