Poolparty och inflyttningsfest!!

Ja så har min helg sett ut, kan säga att det har varit hur härligt som helst, riktigt skoj har vi haft!! I lördags gick jag och Peter till syster vid två tiden då började vi med en Pina colada och hoppade i hennes uppblåsbara pool som egentligen är till för barnen men den är ju så stor att vi oxå kan bada i den :) ha ha ha det var riktigt skoj iaf och solen tittade fram många gånger men det är ju inte det viktigaste utan det viktigaste är ju att det var varmt, riktigt härligt!!
    

Efter badet så gjorde vi oss i ordning och lagade även tacos eller min älskling var så duktig att han gjorde det och det blev riktigt gott som det alltid brukar bli!!  Efter att vi hade ätit så hade vi mariokart tunering och syster som alltid brukar vara bäst var sämst nu ha ha ha jag vann till och med över henne och jag vann över Peter men Peter vann över Minna ha ha ha men skoj hade vi :)
 

Sen bar det av till Jennie och Pär på inflyttningsfest, där var det jätte skoj, kom endel folk mest sangisbor men sådant är ju bara kul man vet vem alla är osv :) skoj var det iaf!!! Jag har lyckats få ett jätte fint kort på mig, syster och Jennie och det blev så fint det måste vi göra något super fint av förstora eller nåt :) Men iaf vi blev bjudna på en jätte god bål hos Jennie och Pär och massor med snacks hade dom... gud så gott det var!! Och så kul man blev efter bålen ha ha ha!!!
     

Efter den roliga inflyttningsfesten så  blev det såklart hotellet och det var verkligen skoj där ute igen, har börjat gilla hotellet lite grand iaf men på sommaren är det ju alltid skoj där när man går ut!! Men träffade ju en massa gamla vänner och bekanta så det kan ju inte vara bättre då. Vi dansade i massor och umgicks med alla vänner då kan det inte vara bättre :)
    

Men en riktigt bra helg har jag iaf haft fått träffa en massa gamla vänner och fått umgås med min kära familj samt min underbara syster yster!!! Hon är bara för go!! Men iaf nu är vi tillbaka i Pajala igen, jag är ledig idag så ska ta och städa här hemma det kan behövas, ska även ut på en morgonpromenad för nu måste jag börja banta igen hoja detta bådar inte gott... men ska iaf börja nu, bara det inte regnar!! Nåja det verkar inte spö regna iaf som det gjorde nyss, ja ja nu ska jag dricka mitt kaffe sen drar jag mig ut på en promenad... ha det fint... kram kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0