Badtunnabad och mammas mat!!!

Kan helgen bli bättre, vi kom fram till Sangis igår vid sju tiden då blir vi välkomnade med en riktigt god grillad mat och potatisgratäng ;) oxå vin på köpet det kan inte bli bättre eller jo det blir det efter att vi smält maten så tar vi oss ett dopp i den varma badtunnan...gud vad härligt detta har jag längtat efter!!! Sen kommer pappa hem så vi hinner träffa han med, jag la mig ändå vid tolv för var helt slut efter att ha jobbat natten.

Men nu är det en ny dag, vi har nyss vaknat och sa ta oss lite frukost och sätta oss på altanen här ute och känna att nu är man ledig!! Ikväll ska vi till Jennie och Pär på inflyttningsfest det ska bli riktigt kul, ser fram emot det, syster ska med... skoj skoj!!!

Denna dag blir lugn vi ska mest slappa och åka in till Kalix och gå på systemet... sen ska vi börja med en öl iaf vid fyra tiden... ha ha ha, det är så härligt med sommar, tänk om det alltid vore så!!! Det vore helt underbart, men hoppas bara solen tittar fram idag så man får sola i massor min solbränna har ju nästan helt försvunnit nu... trist men så är det här i norrland, nåja vi hade ju hur varmt som helst i cypern får trösta oss med det!!

Ja ja nu ska jag äta frukost sen bär det av till Kalix med Peter och syster... ni får ha en riktigt bra helg för det ska jag ha!!! Kram kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0