Nedräkning...

Snart dags för ett nytt år med nya erfarenheter :) Denna dag har börjat helt perfekt, förrutom att jag först vaknade vid fyra i morse av att jag mådde sååå illa och var hungrig nåja bara sätta sig och äta en frukt sen somnade jag om ganska fort, vaknade igen efter åtta och var då hungrig igen och mådde illa så jag steg upp och gick och åt frukost. Sen somnade jag på soffan och vaknade kl 11 av att Peter och Cilla gick ut, Cilla hade varit ut en gång tidigare men sen somnade hon om igen, hon är då inte morgonpigg ;)

Nåja sedan vid ett tiden kom peters syskon med familj och hans mamma och pappa hit, vi öppnade julklappar igen :) så fick en massa bra saker: bärbar telefon, elvisp, duschcreme och te plus en massa annat fint... så det är ju alltid kul en bra start på det nya året som snart är på inrullande :) Nu har vi maten i ugnen, helstekt entrecote och potatisgratäng med en super god grekisk sallad till så jag och Peter ska äta här först sen när Cilla fått kvällsmat ska vi fara och fira tolvslaget hos Peters syster Katta där alla andra befinner sig. Så det kommer nog bli en bra start på det nya året :)

Annars så är jag fortfarande orolig för mf varje dag som går försöker att inte tänka på det men det går som inte att låta bli att oroa sig man vill ju såååå gärna att bebis stannar till 21 juli men nu har man ju mera hopp, faktiskt vecka 12 idag eller 11+0 men varje på börjad vecka räknas ju som den veckan så jag säger vecka 12 :) nåja nu är steken snart klar nu ska jag gå och fixa färdigt här i köket, ha ett riktigt gott nytt år, det ska jag ha... kram kram. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0