Lucia är här!!!

Jag älskar Lucia, vet inte varför men det har jag alltid gjort till och med när jag gick skolan så älskade jag att gå till skolan bara för att man skulle få se på luciatåg eller till och med vara med i ett luciatåg, jag tycker Lucia ger mig julkänsla om jag inte fått julkänslor innan Lucia så vet jag att jag får det på Lucia dagen.
Idag steg vi upp kl 06.30 bara för att kolla på lucia tåget på tv, det var så mysigt vi satt framför tvn med tända ljus och åt frukost men sen efter att det slutat gick vi och la oss igen för kan ju säga att jag var väldigt trött det är jag ju hela tiden känns det som :)

Peter och Cilla sover ännu, jag vaknade såklart av att jag var tvungen att gå upp och kissa som jag tycker jag måste hela tiden nu för tiden... ha ha ha men det är det helt klart värt!! Sen när Peter har vaknat och vi gjort i ordning oss och sånt så ska vi iväg och äta julbord på logen för vi blir bjudna på det genom jobbet och sådant tackar man ju aldrig nej till. Jag och Peter jobbar inte på samma jobb eller har inte samma chef men det var samma dagar vi fick gå och äta julbord så det passar ju perfekt då kan vi ju gå tillsammans, var ändå inte så många som skulle gå från mitt jobb så är ju inge kul att gå själv. Ska iaf bli gott med julbord jag är sååå sugen på julskinka har jag varit en längre tid nu, ja nästan så sugen att jag snart måste köpa en och lära mig laga till den... :) 

Annars så mår jag som vanligt, illamående och trött... nu börjar jag bli hungrig igen känns som att jag måste äta med två timmars mellanrum annars börjar jag må så himla dåligt. Men det gör inget jag är glad att jag mår dåligt då visar det bara att än så länge så lever bebis :) Nu ska jag gå och väcka min älskling och se om Cilla vill gå ut en sväng. Ha det fint, kram kram. 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jaa hoppas verkligen det går vägen nu!! Nu har du fått behålla det så länge också :) Tredje gången gillt! Eller hur? ;) Gud vad jag är aviiiiis.. SKulle vara jätte kul om vi fick på samma år ;) Kanske, vem vet!? ;)

2007-12-13 @ 10:26:44
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Tessah

Ja men fasen då man är gravid då får man trycka i sig allt gött man vill utan att tänka på vikten ;)
Den kan jag börja tänka på när bebis är ute ist *host* ha ha. . .

Bloggade nyss lite nytt hos mig.
Allt toppen, mår väldigt bra i kroppen idag också, inte alls lika ont överallt.
Phju! :)

Glad Lucia:)

kram kram :P

2007-12-13 @ 15:11:10
URL: http://www.tessah.blogg.se
Postat av: Hanna

Precis :) Det kommer gå bra ska du se, är så glad för eran skull :) Joo precis, man vet ju aldrig ;) Hoppas hoppas!! Kram kram

2007-12-14 @ 00:26:32
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Lena

Jag förstår om du är orolig, men det ska nog gå bra. Försök att bara tänka framåt =)Man växer nog mest i början, så vem vet, du kanske inte går upp mkt mer ;) Det är fritt fram att komma på besök. Vi är lediga till den 26:e så.

2007-12-14 @ 09:12:39
URL: http://zpray.blogg.se
Postat av: Anonym

Vi har inte bestämt om vi ska ut på juldagen eller inte. Din syster pratade lite om det, men inget är planerat. Min mamma kommer ju att bo hos oss över jul, så det beror lite på hennes planer också. Vi får se helt enkelt =) Men som sagt får ni gärna komma förbi på lite julfika.

2007-12-14 @ 13:43:52
Postat av: Hanna

Joo precis :) Hoppas hoppas!!

2007-12-14 @ 21:49:33
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0