Ladies Night!!

Igår hade jag och Cilla en riktig Ladies Night vi låg framför tvn och åt lakrits och kollade ladies night, Peter var ute på fest igår så det passade utmärkt med en ladies night bara vi tjejjer ;) kan då säga om det blir ladies night nästa år, då ska jag dit, gud vad det verkade roligt, det är ju inte alls samma sak att se det på tv men det räckte för att se hur kul det verkar vara och hur roliga dom är på scen och vilka schower dom gör!! Ja nästa år blir det ladies night för min del ska spara pengar redan nu, ha ha ha!!! Hoppas bara dom kommer till luleå då :)

Igår på dagen hade vi en riktigt mysig hemma dag, såg på film och tog det lugnt, Lisa och Ida kom förbi, det var riktigt roligt med besök... är ju alltid lika roligt att träffa dom :) Cilla hon blev glad för hon fick en massa uppmärksamhet och fick busa i massor :) Sen hände inte så mycket mer av den dagen tog det lugnt och dagen gick fort... jo just det vi städade ju faktiskt igår blev skönt att få det lite rent här omkring :)

Idag är det lugnt med, ska baka pepparkakor och sen ska vi på middag till Peters föräldrar, sen blir det rätt lugnt tänkte kolla love actually idag den filmen är sååå bra och alltid kul att se igen :) nåja nu ska jag gå och äta lunch, ha det fint, kram kram.

Kommentarer
Postat av: ille

kolla gärna in den nya kändisbloggen om du får tid över :)

2007-12-09 @ 12:37:25
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/
Postat av: Emelie-Marguerite

Jag jobbade som servitris på Ladies Night, och jag lovar dig . Showen är bra första gg man ser den, men sen är den sååååååååå lång tråkig såman kan dö . Sista gångerna satt jag i turné bussen och väntade tills showen var slut för att sedan hjälpa till där inne , haha . Men kan ju tillägga att Killarn är riktigt trevliga och väldigt jordnära.
Vem vet ?
kanske serverar jag ditt bord nästa år om du går ? ;)

2007-12-09 @ 12:52:00
URL: http://www.realemelie.blogg.se
Postat av: Emelie-Marguerite

yes ;D

2007-12-10 @ 17:36:23
URL: http://www.realemelie.blogg.se
Postat av: Sofie

hej gumman!

Vilken lugn och mysig dag du och Cilla verkade ha :)

Dessutom har jag passat på att utmana dig på bloggen ;)

Kram!

2007-12-10 @ 21:15:41
URL: http://sofiiiegirl.blogg.se
Postat av: Camilla

måste ju få komma och träffa er sen när ni kommer hem och se om cilla vuxit nånting sen sist :)

2007-12-11 @ 22:45:07
URL: http://camillalena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0