Kan man vara så här trött?!

Nu är jag ääääntligen ledig imorgon och det ska bli sååå härligt. Jag och Cilla ska bara mysa, busa och sova ha ha ha ta en liten promenad m.m. ska bli så mysigt. Ja jag är ju trött för jämnan känns som att jag skulle kunna sova dygnet runt, sen har jag börjat märka att man är väldigt känslig ha ha ha tar åt mig för ingenting och tar illa upp för ingenting lilla minsta grej typ :) men det får man väl ta, Peter verkar ta det lugnt och förstå att det snart går över ;) Jag tycker det är så jobbigt för självklart är jag helt överlycklig över att jag är gravid igen och redan gått in i vecka 9+2 idag, men det känns som att jag ännu inte vågar tro att allt ska gå bra, jag tycker att jag oroar mig heeela tiden att något ska gå fel att jag snart får ett mf eller att det visar sig vara något fel vad som helst... men iaf så försöker jag tänka att det ska gå bra men det är svårt när man fått två tidigare mf man är ju ganska negativ sen tidigare om ni förstår hur jag menar.

Men vi får hoppas att bebis stannar till den 21 juli känns iaf som att man har mer hopp nu, jag mår ju fortfarande illa, äter med jämna mellanrum och sover med jämna mellanrum :) Annars händer inte så mycket mer, vi tar det mest lugnt är ute med Cilla och busar och leker. Cilla växer och nu har hon lärt sig hoppa upp i soffan själv, så mysig hon är... Ja vi låter henne ligga i soffan, vi låter henne ligga i sängen med men i sängen ska hon inte få ligga länge till så fort hon har blivit helt rumsren vilket kanske sker snart idag har hon inte pissat inne alls (ta i trä) men då ska vi lära henne att soffa i sin egen säng på golvet för vi kan ju inte ha både en hund och en bebis i sängen... men i soffan har hon sin egen plats en filt som hon får ligga på ibland går hon och lägger sig någon annanstans i soffan men det är ofta när vi inte är i soffan annars så tror jag hon vet att på filten det är hennes plats.

Nåja den 22 åker vi till Sangis, så på lördag bär det av mot mamma och pappa och syster och barnen, det ska bli sååå mysigt, gissa om jag ska mysa med mina gullungar i massor och vad kul vi ska ha :)
Jag är lite kluven inför juldagen är egentligen inte sååå sugen på att gå ut, är så många av mina kompisar som faktiskt inte ska ut då så det känns lite onödigt som att säga. Men syster ska ha förfest så dit skulle en massa sangisbor komma och även min kusin och hennes sambo och min andra kusin så det kan ju vara skoj dom träffar man ju inte allt för ofta så på förfesten lär vi vara men det blir ju alkoholfritt för min del tänkte testa köpa nån alkoholfri cider eller nåt kan ju vara skoj :)
Sen är jag inte så sugen på att gå ut eftersom jag blir trött redan kl 22, ha ha ha somnar ju alltid före klockan elva nu för tiden även om jag är ledig dagen efter kan aldrig hålla mig vaken längre så jag vet inte hur jag skulle klara mig till ett eller två... nä vi får nog vänta och se hur det blir med utgång men lär iaf vara hos syster på kvällen innan dom ska ut, då kan man ju köra in dom... nåja nu ska jag gå och mysa framför tvn med min älskling och Cilla... ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hejsan!
Nu är jag i Sangis (kom igår) och har till å med redan hunnit träffa Linda och Jenni. Vi tycker att vi ska åka till Bella på söndag (om det passar henne, men tydligen hade hon sagt att söndag funkar till linda). Kan du då? Behöver ju inte ta så himla lång tid, men skulle vara jätteskoj att hinna träffas allihopa.

Kram!

2007-12-19 @ 20:07:56
Postat av: Hanna

Har du fått någon bebis mage ännu? :)

2007-12-26 @ 18:28:28
URL: http://wildbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0