Julbak och veterinärbesök!!!

Igår bakade jag lussekatter och lussebullar, det är ju typ samma sak men med lussebullar menar jag som vanliga bullar fast med saffran i det blev jääätte gott. Idag tänkte jag baka pepparkakor om jag hinner vill säga har som sagt fullt upp borde ta och städa här med har inte städat på två veckor och det blir snabbt smutsigt av våran lilla Cilla som springer runt och busar med varenda leksak i hela lägenheten hi hi hi men det är kul att se på iaf :)

Idag har vi varit hos veterinären Cilla har fått sin andra vaccination spruta, det gick jätte bra, hon stod alldeles still hon var så duktig men då mutade dom ju henne med godis men godis är bra bara hon står still så att säga :) Nu springer hon omkring och leker här vid mina fötter tror hon kommer somna snart nu har hon varit vaken sen vi steg upp och det är ovanligt... hon brukar ju i princip sova jämnt men hon börjar faktiskt att vara vaken mer och mer för varje dag som går och det är kul.

Nåja resten av dagen blir det att plugga och kanske baka pepparkakor om jag orkar annars är jag ju ledig resten av veckan så jag hinner ju... tänkte just att iaf på Fredag kan jag ta och städa här... så det blir lite renare :)

Jo tänkte skriva en sak till min kompis Ida: Du måste skaffa en blogg så jag kan svara på dina inlägg ;) är så roligt när du skriver men tråkigt när jag inte kan svara hi hi hi :) Ja just det skulle du på nobelfesten??? eller hur var det nu?? vad kul kanske att man måste titta på den då, förstår att du är nervös!! Ja vad roligt att ni ska flytta ihop, det kommer säääkert bli jätte fint hos er, vi får ta och komma och hälsa på nån gång, jag som aldrig ens varit ner till dig i Uppsala borde vara på tiden nu ;)

Så där nu fick jag skriva av mig till henne hoppas bara hon läser detta inlägg men det tror jag hon gör :) nåja nu ska jag börja plugga, ha det fint... kram kram.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag har svarat på pixbox om det ;)

2007-12-06 @ 17:01:19
URL: http://wildbee.blogg.se
Postat av: Johanna

lussekatter är så gott :)

2007-12-06 @ 20:52:54
URL: http://misseverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0