Idol Final 2007!!

Då var Idol slut för denna säsong igen, gud vad trist vad ska man nu göra om fredagkvällarna... ska man vnta nu ända till nästa höst då man får bänkra upp med chips och godis och bara njuta av alla bra artister och fina låtar som man får höra?! Nåja den som väntar på något gott väntar alltid för länge!!

Jag tyckte faktiskt att det var bra att Marie vann självklart tycker jag att Amanda är en grymt bra artist och hon är toppen bra sångerska och lever verkligen ut på scenen men vinnarlåten gjorde faktiskt Marie bäst det var en låt som passar Marie bäst och Marie är ju oxå en bra sångare och väldigt bra på att leva ut på scenen. Jag tror att Amanda blir bäst som artist när hon får göra sådana låtar och sån musik som passar henne som sagt vinnarlåten var mer Maries stil. Sen tycker jag att i Idol är det ofta så att tvåan blir bättre än ettan eftersom dom får göra på sitt eget sätt, ettan får ju en skiva som den ska ge ut medans tvåan kanske kan hitta något som passar honom/henne!! Rätta mig om jag har fel men sådana är mina tankar och vad jag tycker ;)

Nåja igår var vi hos Peters syster Katta och hennes familj och tittade på deras nya lilla familjemedlem hon föddes i Söndags en liten tjej Lilly sååå söt och så gosig att hålla, jag älskar bebisar... tänk om vi snart får hålla i en alldeles egen sådan ;) vore inte helt fel. Vi hade Cilla hemma igår så vi kunde inte stanna så länge så vi åkte hem till Idol och Cilla blev överlycklig när vi kom hem, vi busade med henne och sedan somnade hon mellan oss i soffan lagomt till Idol :) Det är alltid kul att följa Idol och kolla på det programmet men tråkigt när det slutar, nåja tiden går ju fort :)

Resten av helgen blir lugn, Lisa är i byn tänkte ta och träffa henne är ju alltid lika roligt att träffa henne för det händer inte alls för ofta nu. Annars blir det inte så mycket mer tänkte kolla på ladies night på tv idag för den hade jag velat se när den var i Luleå men hade då inte råd sparade till våran vovve men det var det värt :) Men det får duga att se den på tv, men är ju inte lika bra att se teater på tv men det funkar det med... det får verkligen duga nu :)

Imorgon ska jag baka pepparkakor och idag ska vi städa här hemma, det är sååå stökigt... nåja nu ska jag gå och mysa framför tvn ett tag... ha det fint, kram kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0