Fullt upp!!

Jobbat heeela helgen så jag är helt slut nu och ska även jobba idag från 12-20 hur ska jag orka?? nåja jag måste ju orka bara fyra dagar kvar sen har jag semester i 6 dagar skööönt. Sen jobbar jag bara 3 igen och sen ledig en hel vecka igen... så det känns ändå som en lugn månad och jag behöver vara ledig för nu ligger jag liiite efter i pluggandet har ju haft så mycket att tänka på plus mycket att göra med vovven och allt så all min lediga tid har gått till det plus allt julklappshandlande som nu är snart helt klart... hääärligt!!!

Nåja iaf så har jag pratat med min lärare och jag fick lämna in uppgifterna efter jul, skööönt då blir det inge julledigt eftersom jag måste plugga men det får jag ta när jag slarvat så ;) hi hi hi... men det är inga jobbiga uppgifter dom är rätt lätta och intressanta eftersom det handlar mycket om barnsamtal osv... så det ska bli kul ska intervjua min systerson William. Så det är bara skoj det.

Annars så mår jag som vanligt, vääääldigt trött och illamående och jag har märkt att när jag äter glass så går mitt illamående över det lär gå många paket glass nu alltså ;) hi hi hi men det är ju gott.
Vi har iaf tagit fram våran gran nu och den är sååå fin, kolla här:

  

Visst är den fin :) Nåja den är på plats iaf det känns skönt, nu är det bara kvar att slå in alla julklappar och tvätta kläder och packa väskan sen bär det av mot Sangis vi åker den 22 och kommer hem igen den 27 det ska bli sååå mysigt att få komma hem. Vi ska mest troligt ut på Juldagen jag ska ju självklart vara nykter och vara chaufför men det ska bli skoj det med, man kan ha roligt nykter oxå :) det har jag märkt på senare tid det är nästan roligare nykter för då minns man allt och har ingen ångest ha ha ha ha :)

Ja ja nu ska jag gå och mysa i soffan med Cilla och min älskling sen måste jag börja göra mig i ordning jobbar ju idag, nåja ha det fint, kram kram.


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag är sugen att komma på Juldagen, men Johan tycks inte vara lika intresserad. Han är anti hotellet på storhelger ;) Men vi får se. Kanske vi kikar förbi i Sangis iaf.

2007-12-18 @ 09:34:14
Postat av: Tessah

Alo. När kommer du mot Kalix?
Lunch på KINA på tosdag kl:12 om du är här omkring då. :)
kram kram.
Charmig gran föresten !

2007-12-18 @ 14:12:50
URL: http://www.tessah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0