Luleå kalaset i nyktert tillstånd!!

Ja i helgen har vi varit på luleå kalaset men jag har varit nykter och varit chaufför och det var ändå lika kul det :) I fredags kom vi till Luleå vid fem tiden, vi var då och kollade på en bil och nu har vi bestämt oss för att köpa den en volvo V40 ska bli sååå skönt med egen bil, känns som att vi verkligen är i behov av det!!!

Sen for vi till Hasse och gjorde oss i ordning, jag for över en sväng till lisa och thomas och sa hej dom var på väg till en annan förfest då jag for sedan tillbaka till hasse och där ölades det... sen åkte vi in till stan vid tio, vi kollade markus och melody club, det var rätt okej, markus är ju en helt okej artist... och melody club är ju bra att se live :) Vi vann även några gulliga nallar på lotteri det var skoj... :)

Lördagen var jag och peter på stan på dagen, det var en massa folk och solen tittade fram, sen på kvällen åt vi tacos hos Hasse och sedan for vi iväg till lisa och thomas... vi åkte in till området vid elva tiden... vi gick mest runt och kollade på alla människor och väntade på att timbuktu skulle börja spela sedan kollade vi på han och sedan åkte vi hem och sov :) Fast jag varit helt nykter har jag ändå kännt mig bakis idag, ha ha ha det kanske smittar av sig... har sovit halva dagen sedan jag kom hem och är fortfarande trött!!

Ja ja har iaf varit en kul helg, annars i veckan har det inte hänt så mycket mest jobbat och legat i... som vanligt alltså :) Men i torsdags var jag iaf barnvakt åt Wille, Tindra och Anja, Jenny och Johans barn, dom var så snälla det gick så bra och Wille som är minst han är två år han grät inte en enda gång eller jo en gång för att tindra råkades slå till han :) men han var iaf inte blyg för mig, det var ju tur det... det var skoj är alltid kul att vara barnvakt :)

Nåja nu ska jag gå och mysa i soffan med min älskling... ni får ha det så bra... kram kram!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0