Imorgon blir vi bil ägare!!!

Jaaa äntligen, imorgon ska vi till Luleå och köpa en bil, en volvo v40 02... den är jääätte snygg, bra med kombi är inte så himla stor kombi heller så det duger verkligen. Den är iaf jätte fin och ska bli riktigt skönt med bil man kan verkligen ta sig överallt behöver inte tänka på skjuts eller passa busstider gud vad hääärligt!!!

Ja ja idag är jag helt slut, har jobbat natt inatt, och knappt kunnat sova mörkrädd som man är... ha ha ha måste skärpa mig nu men det är svårt... sov två timmar när jag kom hem men sen ringde syster och vi skvallrade ett bra tag så kunde inte somna om sen igen... men får passa på att lägga mig tidigt ikväll eftersom vi ska upp tidigt imorgon och åka med morgonbussen till Luleå och hämta våran fina bil :) Sen åker vi mot Sangis och äter middag och umgås lite sen på kvällen bär det av hem igen eftersom jag börjar jobba kl 8 på lördagen... men det går fint... bara man får träffa familjen lite och självklart mina söta och helt underbara syskonbarn som jag saknat i massor :)

Ja ja imorgon är jag ledig men sedan jobbar jag hela helgen så lär inte bli så mycket mer gjort än att jobba och ta det mest lugnt... äta godis och se på tv :) I veckan har det inte hänt så mycket, har mest jobbat och städat här hemma och sånt... i förrgår var vi hos Jenny och Johan och åt middag, grillat... mums så gott det var och solen var framme det var sååå härligt!!!

Ja ja nu ska jag gå och göra någon nytta här... ha det fint... kram kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0