Får man göra som man vill!!

Jaha lite irriterad jag blev igår, pajala bostäder ringer och säger ni kan inte flytta in i fyran för dom som bor där ska inte flytta nu, men hallå kan man verkligen bara ändra sig så där när man sagt upp lägenheten och allt låter hel skumt.... nåja så nu är vi tillbaka på ruta ett igen och får stå ut med våra härliga grannar vägg i vägg med vårat sovrum... fy fan, vad less jag blir!! Nåja snart hittar vi väl en annan lägenhet... hoppas!!!

Ja ja nu är vi iaf i sangis och det är såå skönt, vi kom hit i onsdagskväll då for vi direkt till syster yster och var barnvakt åt hennes underbara ungar... syster skulle iväg och fika med några arbetskompisar så jag ställde mer än gärna upp och passa hennes gullungar, dom var nog oxå glada av att träffa mig det är ju alltid så kul att träffa dom. Nåja igår var vi på ikea handlade en massa nytt, soffbord, tv-bänk, vitrinskåp, bokhylla plus en massa annat filtar, kuddöverdrag. ölglas m.m. allt detta för endast 3000 kr visst är det billigt... känns bra att få mycket för pengarna!!!

På kvällen träffade jag Elin, vi for och hälsade på Janno, Göran och lilla Maja hon är så söt Maja och stor har hon blivit redan 6 mån. ja tiden går så fort!! det var iaf kul att träffa sina vänner, det händer ju inte allt för ofta nu för tiden. Idag ska vi en sväng till happis igen, Peter ska på systemet och jag ska hitta en present åt syster hon fyller år den 6 sep... så ska gratta henne i helgen.

Ikväll blir det sangispuben, ska bli skoj men jag ska ta det lugnt, vill inte vara bakis på lördag för jag har lovat barnen att vi ska åka och plocka blåbär i skogen, ska bli så mysigt ta med fika och varm choklad :) men ska iaf bli kul att träffa lite folk ikväll... händer ju inte heller för ofta, blir lite förfest hos mamma och pappa kommer endel vänner hit och sen blir det puben, till och med mamma och pappa ska gå... kan bli skoj :) nåja nu ska jag sluta min älskling tjatar på mig att jag ska komma nu... ha det fint... kram kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0